شناسه خبر : 20684

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه و گردشگری از حال هم باخبر نیستند

صنعت بیمه می‌تواند حامی بزرگی برای بخش گردشگری کشور باشد

صنعت بیمه و گردشگری از حال هم باخبر نیستند

مدیرعامل گروه هتل‌های هما، با بیان اینکه صنعت بیمه و صنعت گردشگری فاصله معناداری با یکدیگر دارند، افزود: درحال حاضر این دو صنعت، از حال هم باخبرنیستند و صنعت بیمه تنها بیمه نامه مسافرتی و اخیرا بیمه پوشش کرونا را ارایه می‌دهد.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، "جهانگیرحسن زاده"درحاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، درگفت‌وگو با  چابک‌آنلاین، گفت: درهر صنعت و کسب و کاری، موسسات مالی می‌توانند کمک کننده باشند وصنعت بیمه می‌تواند حامی بزرگی برای بخش گردشگری باشد.

وی، اظهارکرد: تقریبا دوماه دیگر تعطیلات نوروز آغاز می شود و اگر صنعت بیمه ریسک مخاطبان صنعت گردشگری را با ارایه محصولات جدید دراین حوزه کاهش دهد،کمک بزرگی به این صنعت می‌شود.

حسن زاده، اذعان داشت که صنعت بیمه و گردشگری می‌توانند با همکاری یکدیگر، انعطاف صنعت گردشگری و واحدهای خدمات دهنده را درمقابل خدمات گیرندگان به حداکثر برسانند که درآن صورت همه شهروندان می توانند رزروهای ایام عید را انجام دهند و نگرانی نداشته باشند.

وی، خاطرنشان کرد که به عنوان فردی که به صنعت بیمه معتقد است ، برای تمامی هتل‌های شرکت متبوع خود پوشش کافی بیمه‌ای خریداری کرده اما صنعت بیمه به خیلی ازحوزه‌ها هنوز ورود نکرده و می‌تواند خدمات ارایه شده به مهمان‌های هتل ها را هم افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت گروه هتل‌های هما، با بیان اینکه برای توسعه گردشگری سلامت، باید به پوشش بیمه ای گردشگران خارجی توجه بیشتری کرد، گفت: اگر شرکت‌های بیمه‌ای خدمات دراین حوزه را افزایش دهند  می‌توان در حوزه سلامت و گردشگری ازظرفیت‌های موجود استفاده بیشتری برد.

حسن زاده، با بیان اینکه تمامی مهمان‎هایی که وارد هتل‌های هما می‌شوند از لحظه ورود به هتل تا لحظه خروج، ازهمه نوع پوشش بیمه‌ای برخوردارهستند، ادامه داد: شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانند خدمات خود را به آژانس‌های مسافرتی ارایه دهند چون تورگردان هستند و مسافر را ازهتل تحویل می‌گیرند و به خارج از شهر می‌برند بنابراین بهتر است که پوشش بیمه‌ای کامل داشته باشند.

مدیر عامل گروه هتل‌های هما، تصریح کرد: با وجود آنکه خدمات متنوع پزشکی با کیفیت بسیار بالا درکشور وجود دارد اما عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای در زمینه گردشگری سلامت ضعیف است.

ارسال نظر