شناسه خبر : 20474

پرداخت بخشی از مطالبات ۴۰ هزار میلیاردی ایثارگران

پرداخت بخشی از مطالبات ۴۰ هزار میلیاردی ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از پرداخت بخشی از مطالبات ۴۰ هزار میلیارد تومانی ایثارگران در بودجه سال آینده کشور خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، امیر حسین قاضی زاده هاشمی ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس، گفت: مشکلات جامعه ایثارگری جدا از مشکلات مردم کشور که شامل مسکن، تورم و قیمت مسکن نیست اما چون دچار نیازمالی هستند فشار بیشتری تحمل می کنند و نیازمند دولت هستند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از قوانین جامعه ایثارگری اجرایی نشده و از طرفی مشکلات دولت نیز وجود دارد اما دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این بخش دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: در بودجه سال آینده دولت توجه ویژه ای به ایثارگران داشته و حتی بخش از ۴۰ هزار میلیارد تومان مطالبات پایان خدمت ایثارگران نیز در بودجه سال آینده پیش بینی شده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه توجه به مباحث فرهنگی باید در اولویت تمامی کارها باشد، گفت: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت باید در اولویت تمامی بخش های فرهنگی باشد اما به غیر از دستگاه های حوزه ایثار و شهادت هیچکدام از ۵۶ دستگاه متولی حوزه فرهنگ مشارکتی در امور فرهنگ ایثار و شهادت ندارند.

ارسال نظر