شناسه خبر : 20338

اختصاصی چابک آنلاین؛

اطلاعی از عدم رضایت از ادامه پخش سریال پلاک ۱۳ ندارم

اطلاعی از عدم رضایت از ادامه پخش سریال پلاک 13 ندارم

تهیه کننده سریال پلاک ۱۳، درخصوص اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی عدم رضایت از ادامه سریال پلاک ۱۳ به شکل فعلی،گفت: من هنوز خبر واطلاعی از انتشار این نامه ندارم وازآنجایی که شبکه ۳ طرف قرارداد با این سازمان است پس شبکه ۳ باید به صورت رسمی اعلام کند.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، "سلیم ثنایی" درگفت وگو با چابک‌آنلاین، مدعی شد: سریال پلاک 13 در آذر و دی ماه، رتبه یک صدا و سیما از نظر پربازدیدترین سریال تلویزیون با نزدیک به 30 درصد مخاطب را ازآن خود کرده و رکورد 10 ساله صدا و سیما را شکسته که این یک برد 100 درصد خوب برای دست اندرکاران پلاک 13، صداو سیما و در راس همه، صنعت بیمه است.

وی، تصریح کرد:پربیننده‌ترین قسمت این سریال درصدا وسیما همان قسمتی است که به صورت کامل براساس محتوای بیمه‌ای ساخته شده و محتوا از سوی صنعت بیمه به سریال داده شده است.

ثنایی، گفت که صنعت بیمه یک کمیته کارشناسی دارد که موضوعات مختلف بیمه‌ای را برای سریال ارسال می کنند و سناریو براساس آن نوشته می‌شود و تمام کارشناسان صنعت بیمه از شرکت‌های بیمه‌ای مختلف، با دست اندرکاران سریال جلسه گذاشته‌اند.

وی، خاطرنشان کرد که سریال پلاک13 سریالی کمدی است وسریالی ساخته شده که با وجود حفظ ارتباط درست با مخاطب به موضوعات بیمه‌ای هم پرداخته، به خصوص از قسمت 7 به بعد،به صورت اختصاصی به موضوعات بیمه‌ای پرداخته است.

ثنایی، خاطرنشان کرد که در این سریال به همه رشته‌های بیمه‌ای اعم از زندگی، آتش سوزی، درمان، زلزله، اتومبیل، حمل و نقل، مسئولیت، حوادث و صندوق تامین خسارت‌های بدنی هم اشاره شده است.

وی، با بیان اینکه به محتوای فعالیت  صندوق تامین خسارت های بدنی در 3 قسمت سریال پرداخته شده، گفت: قسمتی از سریال به صورت اختصاصی در خود صندوق تامین خسارت‌های بدنی فیلمبرداری شده است.

تهیه کننده سریال پلاک 13،  بابیان اینکه هرنوع محتوای کارشناسی که از سوی صنعت بیمه مطرح شده در سناریو در نظر گرفته می‌شود، افزود: اینکه صنعت بیمه دراین کارمشارکت می‌کندارزنده است که باعث شده در این 43 قسمتی که پخش شده قصه سریال دچار تکرار نشود.!

وی، معتقد است که اگر این سریال در شبکه‌های خانگی پخش می‌شد هرگز به این تعداد ازمخاطب نمی‌رسید.

ارسال نظر