شناسه خبر : 20258

تشکر دکتر غلامرضا سلیمانی از مدیران و فعالان صنعت بیمه کشور

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران:

 به نام پروردگار جان ها

برقراری امنیت روانی و گسترش رفاه اجتماعی در گرو افزایش ضریب نفوذ بیمه است و حفظ توازن در این عرصه، ماموریتی خطیر به شمار می رود که بخش مهمی از آن در قانون اساسی بر عهده صنعت بیمه گذاشته شده است.
همانگونه که شما مدیران، متولیان و مجریان بخش های مختلف صنعت بیمه، آگاهی وافی و اطلاع کافی دارید انجام این ماموریت سترگ در سال های اخیر با محدودیت ها و دشواری های بی شماری همراه بوده است.
رویارویی مظلومانه با ویروس شناخته شده تحریم های ظالمانه از یک سو و مقابله با تبعات ویروس ناشناخته کرونا از سویی دیگر به آسانی می تواند صنعت بیمه در هر کجای جهان را به زانو دربیاورد اما اراده ملی و چاره اندیشی های هوشمندانه شما عزیزان و همکاران سختکوش تان، کشتی صنعت بیمه را از میان دریای متلاطم مشکلات به سلامت عبور داد تا در واپسین ساعات حضور خود به عنوان سکاندار نهاد ناظر این صنعت با افتخار از آمارهای غرورآمیز سخن برانم.
توسعه محصولات بیمه ای، ظرفیت سازی برای نوآمدگان صنعت، شتاب بخشی و تقویت زیرساخت های الکترونیکی و دیجیتالی، حل معضل تعارض منافع، شفاف سازی عملکرد تمامی ارکان بیمه، تلاش چندبرابری برای گسترش فرهنگ بیمه، تقویت بنیان اعتماد و بالاخره تسهیل امر بیمه گری از جمله دست یافته های این دوران به شمار می رود که یکایک شما در این کارنامه افتخار، نقشی بایسته و سهمی شایسته دارید.
بر خود واجب می دانم به رسم ادب و احترام از تعاملات سازنده، همراهی صمیمانه و مشاوره های راهگشا و دلسوزانه شما سپاسگزاری کرده و توفیق روزافزون تمامی خادمان باهمت و بی منت مملکت را از درگاه یگانه هستی بخش، خواستار شوم.

با احترام
 غلامرضا سلیمانی

ارسال نظر