شناسه خبر : 19663

اختصاصی چابک آنلاین؛

نمادمعاملاتی بیمه سرمد به علت تاخیر حسابرس در ارائه گزارش تعلیق شد/ نماد بیمه سرمد بزودی بازگشایی می شود

نمادمعاملاتی بیمه سرمد به علت تاخیر حسابرس در ارائه گزارش تعلیق شد/ نماد بیمه سرمد  بزودی  بازگشایی می شود

قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، با بیان اینکه نماد معاملاتی شرکت بیمه سرمد به علت تاخیر حسابرس در ارائه گزارش تعلیق شده، گفت: صورت‌های مالی شرکت براساس مهلت قانونی، ۲۸ مهرماه درسامانه کدال بارگذاری شده که توسط هیات مدیره جدید شرکت نیز افشا شده اما حسابرس می‌خواهد دقت بیشتری اعمال کند.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، نماد معاملاتی شرکت بیمه سرمد( وسرمد) از اواخرمهرماه سالجاری تعلیق شده است.

"مهدی مهدوی" درگفت وگو با چابک‌آنلاین، درخصوص علت تعلیق نماد معاملاتی شرکت متبوع خود، گفت: حسابرس باید گزارش خود را بعد از برگزاری مجمع که در مهرماه سالجاری برگزارشد، ارائه می‌کر‌د اما به دلیل اتفاقاتی که در مجمع سال 99 و مرداد سالجاری رخ داد صورت‌های مالی را با دقت بیشتری بررسی می‌کند.

وی، با بیان اینکه مقداری ازاین تاخیر به دلیل مشکلات داخلی حسابرس هم بوده، اظهارکرد: براساس قول مساعد حسابرس، صورت‌های مالی تا هفته بعد افشا خواهد شد و سازمان بورس هم رغبت به بازگشایی سریعتر نماد وسرمد دارد.

مهدوی، اذعان داشت که سازمان بورس معتقد است که برای کل سهامداران باید شفافیت کاملی ایجاد شود هرچند که سهامداران عمده در جریان تمامی موضوعات بوده و مجمع هم برگزارشده و شرکت هم کار خود را به درستی انجام می‌دهد.

وی، گفت: به دلیل مواردی که درمجمع قبل مطرح بوده و گزارش سال قبل حسابرس، حسابرس جدید در سال اول با دقت نظر بیشتری به موضوعات ورود می‌کند اما این قول را داده که گزارش خود را تا هفته آینده ارائه خواهد کرد.

هیات مدیره شرکت بیمه سرمد را افرادی چون مهدی مهدوی، سیدمحمد یمنی، امیرمهدی امینیان، احمد فاضلی و یعقوب رشنوادی تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر