شناسه خبر : 19413

بیمه‌ها در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی ، اثرگذارند

بیمه‌ها در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی ، اثرگذارند

استاندار گیلان بیمه‌ها را در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی اثرگذار خواند و تأکید کرد که برای ایجاد تحرک در تولید و بازار سرمایه، فرهنگ بیمه و این صنعت، رونقی فزون تر یابد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، اسدالله عباسی در همایش روز بیمه با تبریک این مناسبت، بیمه را ضامن آرامش در زندگی عنوان و اظهار کرد: بیمه‌ها با افزایش سطح رقابت، میزان رضایتمندی را افزایش می‌دهند.

وی با بیان اینکه ارتقاء فرهنگ بیمه و رونق این صنعت منجر به تحرک تولید و بازار سرمایه می‌شود، ادامه داد: بیمه‌ها در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی ، اثرگذار هستند.
 
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۴ باید ضریب نفوذ بیمه به هفت و نیم درصد برسد، تصریح کرد: فرهنگ بیمه می‌بایست در جامعه توسعه یابد و صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی باید در راستای افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.
 
وی به تبدیل فرآیند بیمه از حالت سنتی به الکترونیکی اشاره و ارتقاء سطح خدمات را در کنار برخورد مناسب با بیمه‌گذاران اثربخش دانست و خاطرنشان کرد: سرعت عمل و از بین بردن بروکراسی در زمینه تأمین خسارت، کارشناسی فوری تعیین و پرداخت خسارت، امنیت و آرامش مردم را به دنبال دارد.
ارسال نظر