رانندگان ناوگان تاکسیرانی تهران با مشکل نداشتن بیمه تکمیلی روبرو هستند

رانندگان ناوگان تاکسیرانی تهران با مشکل  نداشتن بیمه تکمیلی روبرو هستند

عضو شورای اسلامی شهر تهران به پایان یافتن قرارداد های بیمه تکمیلی تاکسیرانان تذکر داد و خواستار تمدید عقد قرارداد بیمه ای این ناوگان شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب کاشانی روز سه‌شنبه در جریان بیستمین جلسه شورای شهر به سازمان تاکسیرانی شهر تهران نسبت به پایان قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان تاکسیرانی و تاکسیرانان در پایان شهریور ماه تذکر داد.

 وی با بیان اینکه در بیمه تکمیلی تاکسیرانان وقفه افتاده عنوان کرد: ۴۱ روز است که رانندگان خدوم ناوگان تاکسیرانی در تهران با این مشکل و نداشتن بیمه تکمیلی، بیمه حوادث و بیمه عمر روبرو هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از ۳۱ شهریور ماه تاکنون اقدامی برای تمدید قرارداد بیمه‌ای تاکسیرانان انجام نشده است، از مدیریت جدید شهرداری خواست با حمایت از ناوگان تاکسیرانی، عقد قراردادهای بیمه ای با شرکت‌های دولتی و خصوصی به منظور حمایت از تاکسیرانان را در دستور کار قرار دهد.

کاشانی با بیان این‌که روز گذشته حکمی از سوی شهردار تهران برای شاعر انقلابی مرتضی امیری اسفندقه به عنوان مشاور در حوزه شهر، هنر و ادبیات صادر شد، اظهار کرد: در این سال‌ که در شهرداری هستم چنین حکمی ندیدم و از شورا می‌خواهم که چارتی از مشاورین و دستیاران ویژه شهردار تهیه کند تا مشخص شود که شهردار در چه حوزه‌هایی می‌تواند مشاور و دستیار ویژه داشته باشد.

ارسال نظر