شناسه خبر : 18674

استاندار آذربایجان غربی در نشست با رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه:

استانداری با تمام ظرفیت‌ها از رشد صنعت بیمه در آذربایجان غربی حمایت می‌کند

استانداری با تمام ظرفیت‌ها از رشد صنعت بیمه در آذربایجان غربی حمایت می‌کند

دو محور کشاورزی و تجارت بین‌الملل از پیشرانه‌های مهم اقتصاد آذربایجان غربی به شمار می‌روند که در سایه پوشش‌های بیمه‌ای با اطمینان و آرامش بیشتری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، محمد صادق معتمدیان که در جمع مدیران ارشد صنعت بیمه سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: در استان آذربایجان غربی ظرفیت‌های بالقوه بیشماری وجود دارد که با احساس امنیت بیمه‌ای می‌تواند به مرحله بالفعل وارد شود.
استاندار آذربایجان غربی با ابراز خرسندی از حضور دکتر غلامرضا سلیمانی و هیات بلندپایه بیمه‌ای در استان، اظهار داشت: فرهنگسازی و معرفی خدمات بیمه‌ای برای نیل به هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه یک ضرورت است و علاوه بر شورای اطلاع‌رسانی استانداری، نهادهای دیگری نظیر صدا و سیما، ائمه جمعه و جماعات، فعالان فضای مجازی و اهالی رسانه نیز باید به میدان بیایند.
وی از مشکلات بیمه‌گری در مناطق محروم استان سخن گفت و با تشریح آخرین وضعیت بیمه زراعت، ماشین‌آلات کشاورزی و همچنین بیمه‌های زندگی از مدیران صنعت بیمه خواست تا با ارائه بسته‌های اقتصادی بیمه‌ای به کمک اقشار محروم بشتابند.
معتمدیان در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل استان برای همکاری‌های مشترک اقتصادی و بیمه‌ای نسبت به تکمیل و فعال سازی ظرفیت های موجود تاکید کرد.
بر اساس همین گزارش، دکتر سلیمانی در این نشست ضمن خیرمقدم و تبریک به استاندار جدید آذربایجان غربی و آرزوی موفقیت برای ایشان، اظهار داشت: تقویت زیرساخت بیمه های صنعتی، خدمات، کشاورزی و به خصوص بخش های مرتبط با تولید از هدفگذاری های جدی نهاد ناظر صنعت بیمه به شمار می رود.
رئیس کل بیمه مرکزی با برشمردن آخرین آمار و دستاوردهای صنعت بیمه به ظرفیت های نهفته استان اشاره کرد و گفت: حق بیمه تولیدی یک شاخص مهم توسعه یافتگی به حساب می آید و نرخ آن در استان آذربایجان غربی به گونه ای است که ضرورت تلاش هر چه بیشتر بیمه گران و دستگاه های مرتبط را یادآور می سازد.
وی پتانسیل مرزهای استان را چشمگیر توصیف کرد و از مسئولان آذربایجان غربی خواست تا با شورای هماهنگی بیمه ای استان بیش از پیش همکاری کنند.
گفتنی است در پایان این نشست لوح ویژه انتصاب استاندار جدید توسط دکتر سید محمد کریمی_ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_ به معتمدیان اهدا شد.

ارسال نظر