شناسه خبر : 16790

اختصاصی چابک آنلاین؛

خسارت‌های درمانی کارکنان دانشگاه آزاد کمتر از یک هفته پرداخت می‌شود

خسارت‌های درمانی کارکنان دانشگاه آزاد کمتر از یک هفته پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، درخصوص بیمه تکمیل درمان کارکنان دانشگاه آزاداسلامی، اظهارداشت: این بیمه‌شدگان در بخش هزینه‌های بستری نارضایتی ندارند و بیمه ملت درتلاش است تا مدت زمان پرداخت هزینه‌های پاراکلینیکی این بیمه‌گذاران به زیر ۷ روز برسد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، شرکت بیمه ملت از چندی قبل به عنوان بیمه‌گر بیمه تکمیل درمان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  سراسر کشور انتخاب شده است. 

"اسماعیل دلفراز"، در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، توضیح داد: درگذشته پوشش بیمه درمان  تکمیلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با بیمه‌گران دیگری بود و در بسیاری از استان‌ها مانند تهران به‌صورت صندوق و یا خود بیمه‌گری انجام می‌شد که با تعهدات مختلف درهراستان و با حق بیمه توافق شده بود.

وی، ادامه داد: درحال حاضر دانشگاه آزاداسلامی پوشش بیمه تکمیل درمان کارکنان خود در سراسر کشور را به صورت هماهنگ تجمیع کرده و با تعهدات مشابه در کل کشور اجرایی کرده است.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، بابیان اینکه "شروع قرارداد بیمه تکمیلی درمان  کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با بیمه ملت از اول بهمن ماه سال 1399 است." گفت: این مجموعه در 25اسفندماه سال گذشته درنامه‌ای در خواست داد  تا قرارداد  به آنها تحویل داده شود و درخواست قرارداد از این تاریخ آغاز شد که پس از آن، دانشگاه اسامی لیست بیمه‌شدگان را جمع‌آوری کرد و در اواخر اردیبهشت ماه 1400 هم به  بیمه ملت تحویل داد.

دلفراز، اذعان داشت که شرکت بیمه ملت به دلیل دراختیار نداشتن لیست اسامی بیمه‌شدگان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی درآن زمان امکان پرداخت خسارت را نداشت.

وی، افزود:در قرارداد شرکت بیمه ملت با دانشگاه آزاد اسلامی در بخش هزینه‌های بستری هیچگونه نارضایتی ندارند زیرا معرفی‌نامه مورد نیاز این بخش به صورت آنلاین با تمام مراکز درمانی انجام می‌شود. 

به گفته وی،  در بخش پاراکلینیک هم   پرداخت خسارت‌ها بین 7 تا 10 روز پس از تکمیل مدارک صورت می گیرد. 

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، باتاکید براینکه درتلاش برای کاهش مدت پرداخت هزینه‌های پاراکلینیکی به زیر 7 روز هستند، گفت: یک نکته‌ای که باعث نارضایتی بیمه‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی شده و ربطی هم به بیمه‌گرندارد این است که درگذشته تعهدات بیمه‌شدگان این دانشگاه دراستان‌های مختلف متفاوت بوده و برخی از استان‌ها از تعهدات بالاتر برخوردار بوده‌اند که حق بیمه بیشتری هم پرداخت می‌کردند.

دلفراز،اضافه کرد: به دلیل آنکه دانشگاه آزاد اسلامی تعهدات پوشش بیمه تکمیلی کارکنان خود در سراسر کشور را یکسان کرد نارضایتی‌هایی بوجود آمد و گلایه برخی از بیمه‌شدگان از پایین آمدن تعهدات بیمه تکمیل درمان  است.

وی، باتاکید براحترام به مشتریان، گفت:بیمه ملت  تمایل دارد بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن  به بیمه‌شدگان ارائه دهد که در این راستا، جلساتی هم  با مدیران شرکت بیمه ملت برگزار شد. 

وی خبرداد که  که از هفته آینده (ابتدای مرداد ماه) خسارت‌های زیر یک میلیون تومان حداکثر در 48 ساعت و خسارت‌های بالای یک میلیون تومان   هم زیر 7 روز پرداخت خواهد شد.

 

ارسال نظر