شناسه خبر : 15562

فرهنگیان با مراجعه به ۵۵۰۰ مرکز درمانی حتی یک ریال هزینه نمی‌پردازند

فرهنگیان با مراجعه به  ۵۵۰۰ مرکز درمانی حتی یک ریال هزینه نمی‌پردازند

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بهره مندی فرهنگیان از مزایای بیمه تکمیلی به ویژه در زمان ابتلا به بیماری کرونا گفت: تا پنجم اردیبهشت تمام اسناد پزشکی رسیده پرداخت و به روز شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، گودرز کریمی‌فر، در این باره اظهار کرد: در سال جاری بیمه تکمیلی با حق بیمه ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان منعقد شد که با وجود مبلغ پایین حق بیمه، تعهدات خوبی دارد.

وی افزود: هزینه شماری از خدماتی کلینکی و پاراکلینیکی، جراحی های تخصصی، ناباروری، بیماری کرونا و بیماری های خاص  در قالب خدمات بدون سقف پرداخت می شود.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آرزوی ما این است که هیچ یک از همکاران ما به کرونا مبتلا نشود گفت: اما اگر همکاری مبتلا شد در همه استانها بدون استثناء هزینه های درمانش برابر تعرفه مصوبه هیئت وزیران در سه بیمارستان دولتی، خصوصی و عمومی غیردولتی پرداخت می شود.

کریمی فر ادامه داد: اگر همکاران ما به ۵۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کند یک ریال هزینه نمی پردازند و تنها با کدملی پذیرش می شود اما اگر به مراکز درمانی غیرطرف قرارداد مراجعه کرد و اسناد درمانش را تحویل دهند، خسارت درمان ظرف کمتر از یک هفته به حسابشان واریز می شود.

به گفته وی تا تاریخ ۵ اردیبهشت تمام اسناد پزشکی رسیده پرداخت و به روز شده است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: اگر حتی یک نفر اسنادش را ارائه و هزینه اش را دریافت نکرده ما پاسخگو هستیم.

 

ارسال نظر