شناسه خبر : 15488

رضا رویگری بیمه نیست!

رضا رویگری بیمه نیست!

هنرمند پیشکسوت پیرامون حمایت صندوق اعتباری هنر از وی اظهار کرد: تنها موردی که بخاطر می‌آورم تا امروز از من پشتیبانی کرده صندوق اعتباری هنر است که برای پرداخت پول پیش منزلم من را مورد حمایت قرار داد که بجز این از سوی وزارت ارشاد کار چندانی در رابطه با مشکلات من صورت نگرفته است، البته در این رابطه همسرم بیشتر در جریان است، اما من چیزی به خاطر نمی‌آورم.

به گزارش چابک آنلاین، رضا رویگری، پیرامون حقوق هنرمندان پیشکسوت تاکید کرد: شرایط چندان مناسبی برای ما هنرمندان پیشکسوت وجود ندارد، اگر شما به عنوان رضا رویگری حقوقی از سوی مراجع حمایت از هنرمندان دریافت می‌کنید من هم میکنم، با وجود شرایط گرانی و بعد از آن اضافه شدن کرونا من بازیگر از کار افتاده چگونه باید مخارج خودم را تامین کنم؟ بیمه هم که برایمان در نظر نگرفته اند که هنگام مراجعه به بیمارستان از آن استفاده کنم، اصلا کدام نهاد مسئولیت حمایت از هنرمندان از کار افتاده را دارد؟.

بازیگر فیلم سینمایی «دل شکسته» پیرامون اوضاع نامطلوب هنرمندان از کار افتاده و عدم حمایت مسئولین فرهنگی از آنهاخاطر نشان کرد: مسئولین و نهاد‌های مرتبط در ایام از کار افتادگی هنرمندان، به ویژه هنرپیشه‌ها آنها را به دست فراموشی می‌سپارند، هنرمند تا زمانی که مطرح است و پیشنهاد‌های کاری برایش موجود است در حاشیه امنیت کاری قرار می‌گیرد، اما زمان از کار افتادگی که می رسد هیچ یک از مسئولین یادی از او نمی‌کند، تا کی چنین وضعی ادامه پیدا خواهد کرد خدا می‌داند.

 

  • ناشناس

    سلام جناب آقای سالای
    میزان دریافتی۱نفر از کار افتاده کلی چقدر است؟ تا اسفند۱۳۹۹دریافتی بنده به اندازه۱نفر حداقل بگیر بود.فروردین۱۴۰۰حداقل بگرها۳میلیون ۶۵۰هزارتومان دریافتی خالص گرفتند و بنده۳میلیون و۲۵۰هزارتومان تامین اجتماعی چرا جوابگو نیست؟


ارسال نظر