شناسه خبر : 15176

ضریب خسارت بیمه در سمنان به ۵۷.۲ درصد کاهش یافت

ضریب خسارت بیمه در سمنان به ۵۷.۲ درصد کاهش یافت

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: میزان پرداخت خسارت بیمه‌ای در استان بابت حوادث مختلف از سال ۱۳۹۲ به ۱۳۹۸، افزایش ۲۹۲ درصدی داشته است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا دیانی، ابراز داشت: سه هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال هزینه بابت خسارت بیمه‌ای ناشی از حوادث مختلف مانند مانند آتش‌سوزی، دیه و تصادف‌های منجر به فوت طی این مدت در استان سمنان پرداخت شد.

وی ادامه داد: میزان پرداخت خسارت بیمه‌ای در ابتدای دولت تدبیر و امید بابت حوادث مختلف مانند آتش‌سوزی، دیه و تصادف‌های منجر به فوت  ۸۳۱ میلیارد ریال بود.

وی تاکید کرد: عوارض دریافتی از بیمه باید در کاهش تلفات و پیشگیری از حوادث هزینه شود و ضرورت دارد بیمه علاوه بر پذیرش ریسک بر گسترش اشتغال، تولید ثروت و تزریق آرامش نیز توجه کند.

وی بیان کرد: ضریب خسارت در ابتدای دولت تدبیر و امید در سال ۱۳۹۲، در حدود ۷۸.۲ درصد بود و در سال ۱۳۹۸، ضریب خسارت به ۵۷.۲ درصد کاهش یافت.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان تصریح کرد: در سال‌های اخیر به واسطه افزایش شمار خودروها و میزان تصادف‌ها  پرداخت خسارت در زمینه خودرو نیز افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با کاهش ضریب خسارت تلاش شده هزینه از این بخش در زمینه پیشگیری و کاهش خسارت‌ها و حوادث صرف شود.

دیانی اظهار داشت: بخشی از سرعت‌گیرهای سطح شهرهای استان سمنان از محل کاهش ضریب خسارت بیمه برای پیشگیری از تصادف‌ها و کاهش خسارت ایجاد شده است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: استقبال از بیمه نشان‌دهنده رشد و توسعه‌یافتگی جامعه، جذب سرمایه‌گذاری، آرامش و اطمینان برای خانواده‌ها و مسؤولان جامعه است.

 

ارسال نظر