شناسه خبر : 14223

مذاکرات بیمه امید وسازمان منطقه آزاد انزلی به نتایج خوبی رسید

مذاکرات بیمه امید وسازمان منطقه آزاد انزلی به نتایج خوبی رسید

مدیر عامل و مدیران ستادی شرکت بیمه امید در شعبه منطقه آزاد بندر انزلی جلسات و مذاکراتی با بیمه گذاران، مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد بندر انزلی برگزار و نتایج مطلوبی حاصل شده است.

به گزارش چابک آنلاین، درجلسه مدیرعامل و هیات همراه با معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیران ستادی منطقه آزاد بندر انزلی، ابتدا علی اکبر اکرامی، مدیر عامل بیمه امید در سخنانی انواع مختلف پوششهای بیمه ای مورد نیاز تجار- سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و .... را برشمرد و اعلام آمادگی  کرد که شرکت بیمه امید با تمام قدرت و پشتوانه قوی، حامی محکم بیمه گذاران، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خواهد بود. 

و درادامه جلسه با بحث و گفتگو و رایزنیهای انجام شده توافقات خوبی حاصل شد. 

جلسات دیگری نیز با اصناف و فعالان اقتصادی برگزار و شرکت بیمه امید آمادگی خود را بعنوان پشتوانه و حامی کسبه، اصناف، فعالان اقتصادی و تکیه گاه مطمئن آنها در حفاظت از سرمایه های انسانی، مادی و اقتصادی فعالان و ساکنان منطقه آزاد بندر انزلی اعلام کرد. 

دراین جلسات نیز راهکارهای مناسب برای پوشش های بیمه و تامین امنیت سرمایه های اصناف و فعالان اقتصادی از طرف شرکت بیمه امید ارائه که با استقبال مناسب مدیران اصناف و فعالان اقتصادی روبرو شد.

 

ارسال نظر