شناسه خبر : 13957

اختصاصی چابک آنلاین؛

فروش ۹۰ درصد پرتفوی توسط نمایندگان، فروش دیجیتالی را سخت کرد

فروش 90 درصد پرتفوی توسط نمایندگان، فروش دیجیتالی را سخت کرد

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، معتقد است که حرکت به سمت دیجیتالی شدن به رضایتمندی بیشتر بیمه‌گذاران کمک خواهد کرد وصنعت بیمه باید از شرایط به‌وجودآمده بر اثر شیوع ویروس کرونا استفاده کرده و بیمه نامه‌ها را به‌صورت آنلاین به‌دست مردم برساند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری،"اسماعیل دلفراز" به چابک‌آنلاین، گفت:شرایط به جود آمده پس از شیوع ویروس کرونا، دربخش استفاده از تکنولوژی به گونه‌ای بود که صنعت بیمه  در برابر یک عمل انجام شده قرار گرفت.

وی، شرایط به وجودآمده براثر شیوع ویروس کرونا را یک فرصت برای صنعت بیمه برشمرد و افزود:بیش از 90 درصد پرتفوی صنعت بیمه به صورت غیرمستقیم و توسط شبکه فروش انجام می‌شود و همین مساله باعث شده تا یک مقدار کار در بخش دیجیتالی شدن فروش، سخت‌تر شود.

دلفراز، به شرکت‌های بیمه بزرگ دنیا اشاره کرد و ادامه داد: شرکت‌هایی مانند اکسا و آلیانز از سال 2014 به صورت پیشرو همه محصولات خود را آنلاین عرضه می‌کنند و در این بخش تمرکز کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، اظهار کرد که این شرکت بیمه‌ای در بخش دیجیتالی شدن تمرکز داشته و به همین منظور درچارت سازمانی خود مدیریت جداگانه‌ای برای کسب و کار دیجیتال در نظر گرفت چراکه باور دارد این اتفاق دیر یا زود در صنعت بیمه رخ خواهد داد.

دلفراز، به اقدامات انجام شده در بیمه ملت و صدور آنلاین بیمه نامه از سوی این شرکت در سالجاری، اشاره کرد و گفت: بیمه ملت از نرم افزار خاص خود استفاده می‌کند که همین مساله به چابکی آن کمک کرده، ضمن اینکه قراردادهای مختلفی در این زمینه منعقد شده و اولین پلتفرم بیمه‌ای کشور بنام تک ملت هم راه‌اندازی شده است.

وی، تاکید کرد که حرکت صنعت بیمه به سمت دیجیتالی شدن، رضایتمندی بیمه‌گذاران را به‌دنبال خواهد داشت و شرکت بیمه ملت هم تفاهم نامه‌های همکاری با مجموعه‌های در این زمینه بسته است.

 

ارسال نظر