شناسه خبر : 13540

تجهیزات غیر استاندارد ۱۸ شهربازی تهران توقیف شد

تجهیزات غیر استاندارد ۱۸ شهربازی تهران توقیف شد

مدیرکل استاندارد تهران گفت: ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد از ۱۸ شهر بازی در استان تهران توقیف و پلمب شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا بر اساس اعلام استاندارد تهران، «محمودرضا طاهری» روز دوشنبه در این باره اظهار کرد: طی دو ماه در جریان بازرسی‌های کارشناسان استاندارد از شهربازی‌های استان، تجهیزات غیراستاندارد در شهربازی‌های اسلامشهر با نام‌های احمدآباد مستوفی، افشین، پارک مسکن مهر، پارک سالور، ۲۲ بهمن، پارک ملت، پارک ندایی و توحید پلمب شد.

وی در خصوص نام شماری دیگر از شهربازی‌های استان تهران که تجهیزات غیراستاندارد آن‌ها در دوماه گذشته پلمب شد، گفت: شهربازی رهان، سرزمین کودک آفتاب، الهیه، شهید فکوری، آفتاب و مهتاب از دیگر این شهربازی ها بود. 

این مقام مسؤول افزود: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۷۲ مورد بازرسی از شهربازی‌های استان انجام شده‌است و در نتیجه آن ۴۱۸ تجهیز پلمب شد.

وی درخصوص تجهیزات پلمب شده نیز تاکید کرد: بهره‌برداران اماکن تفریحی پلمب شده باید بلافاصله، نسبت به ثبت درخواست بازرسی در سامانه نظارت بر استاندارد تجهیزات تفریحی اقدام کرده و پس از انجام بازرسی توسط شرکت‎های بازرسی، نواقص و عدم انطباق‌های اعلام شده را رفع نموده و مجوز بهره‌برداری سالانه را اخذ کنند.

 مدیرکل استاندارد تهران افزود: بدیهی است درصورت اجرا نکردن موارد اعلام شده و هرگونه بهره‌برداری از تجهیزات پلمب‌شده، مراتب جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال و با متخلفان مطابق مقررات برخورد خواهد شد.​

ارسال نظر