شناسه خبر : 13243

تجارت‌نو کارکنان خود را به خارج کشور اعزام می‌کند

تجارت‌نو کارکنان خود را به خارج کشور اعزام می‌کند

همایش سراسری کارکنان بیمه تجارت‌نو ۱۵ مهرماه‌ درحال و هوای پاییزی، به صورت لایو اینستاگرام به منظورمرور دستاوردهای حوزه‌های مالی و منابع انسانی و همچنین تشریح برنامه‌های آینده برگزارشد.

به گزارش چابک آنلاین؛ در این دیدار مجازی، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با استناد به ارقام حاصل شده در حق بیمه تولیدی، سود سرمایه‌گذاری، سودخالص، قیمت سهم و غیره کارکرد مجموعه را مطلوب ارزیابی کرده و گفت: تحقق این ارقام که امروز تجارت‌نو را در برخی شاخص‌های مهم مالی صدر نشین دیگر شرکت‌های بیمه ای کرده، درحالی است که خسارت سنگین سیل و چند حادثه دیگر به طورکامل پرداخت شده است. 

نیما نوراللهی، مقایسه عملکرد سال ۹۹ نسبت به سنوات گذشته را فراتر از رشد خوانده و اظهارداشت: به طور مثال رسیدن رقم سرمایه گذاری ۱۴۷ میلیارد تومان ۹۸ به عدد قابل توجه در نیمه نخست سالجاری، جهش معناداری است نه صرفا یک رشد معمول.

وی تاکید داشت: در ادامه این مسیر پر افتخار، بیمه تجارت‌نو باید همیشه اول باشد و اول هم بماند که برای اول بودن لازم است احساس ارزشمندی درتک تک پرسنل نهادینه شود.

نوراللهی با بیان اینکه احساس ارزشمندی با انجام کارهای جدی و پربارتر از گذشته تقویت می‌شود، افزود: تا امروز هدف مجموعه کسب جایگاه‌ برتر  بازدهی دارایی درصنعت بیمه بود. حال که این مهم حاصل شده از این پس حفظ و ارتقای رتبه مجموعه درمیان دیگر شرکت های بیمه ای، صرفا بر پایه برنامه ریزی دقیق و جامع خواهد بود.

مدیر عامل تجارت‌نو افزایش دانش حرفه‌ای و تخصصی کارکنان را از برنامه‌های مهم پیش روی شرکت عنوان کرده وگفت: نقش نیروی انسانی در شرکت های بیمه حساس و حیاتی است  برای همین اعزام همکاران واجد شرایط برای گذراندن دوره های تخصصی به خارج از کشور در دستور کار قرار دارد.

 

ارسال نظر