در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین مشخص شد:

جزییات بیشتر از خسارات آتش‌سوزی بازارچه سنتی ستارخان از زبان مدیر بیمه ایران

جزییات بیشتر از خسارات آتش‌سوزی بازارچه سنتی ستارخان از زبان مدیر بیمه ایران

معاونت آتش‌سوزی اداره کل بیمه‌های اموال شرکت بیمه ایران در خصوص خسارت‌های وارده در آتش‌سوزی اخیر در بازارچه سنتی ستارخان، گفت: در حدود ۱۵ باب مغازه دچار آتش‌سوزی شده‌اند اما تعداد بالایی از مغازه‌های این بازارچه فقط دود گرفتگی شدید داشته‌اند.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، مهران صادقی در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، اظهار کرد: بیشتر بخش های خسارت دیده در آتش سوزی اخیر بازار چه سنتی ستارخان از بیمه نامه آتش سوزی برخوردار نبوده اند.

وی تصریح کرد: بازارچه سنتی ستارخان دارای عیوب فنی بوده و با وجود قرنطینه و بسته بودن آتش گرفته بنابراین جای تردید داشته و نیاز به بررسی های بیشتری دارد.

صادقی اذعان داشت که به مغازه های تحت پوشش بیمه ایران در این بازارچه آسیب شدید وارد نشده است.

به تازگی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در فاز چهارم بازارچه سنتی ستارخان خبر داد البته که سازمان آتش نشانی تهران هنوز علت اصلی آتش سوزی را اعلام نکرده است.

گفته می شود که آتش از سقف و بر اثر جوشکاری به مغازه ها سرایت کرده است.

بازارچه سنتی ستارخان دارای 460 باب مغازه است که به تازگی بر اثر آتش سوزی 15 باب از مغازه ها در آتش سوخت که از این تعداد 6 تا7 مغازه به طور کامل سوخته است.

گویا این مرکز چندین بار دچار آتش‌سوزی های کوچک و بزرگ شده و بارها توسط آتش نشانان اخطارهای لازم به مسئولان این مجتمع نسبت به ایمن‌سازی این مرکز داده شده است.

ارسال نظر