شناسه خبر : 10360

اختصاصی چابک‌آنلاین

شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای جهان ۱۰ محصول جدید را به نمایش گذاشتند

شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای جهان  ۱۰ محصول جدید را به نمایش گذاشتند

صنعت بیمه در سال‌های اخیر شاهد هجوم مداوم محصولات نوآورانه در بخش‌هایی که قبلا کمتر مورد توجه بوده، قرار گرفته است.

چابک‌آنلاین، رژین میدانی، از طرفی دیگر، شرکت های بیمه ای در حال ایجاد پوشش های متناسب برای مشتری  نهایی هستند و با به روز شدن و پیشرفت سلیقه مشتری، مجبور به عرضه محصولات جدید تر برای تقاضاهای نوین آن ها شده اند.

 در هجوم بیمه نامه های نوین به بازار، محصولاتی که با نیازهای روزمره مشتریان ارتباط دارند و انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهند محبوبیت یافته اند.

10 محصول برتر که بازار بیمه ای نوین را تغییر داده اند مربوط به این شرکتها بوده اند:

Splitsurance : شرکت بیمه آلیانز سوییس با استفاده از بستر بیمه عمر KASKO ( سکوی ارتباطی بیمه و دنیای دیجیتال)  نوع جدیدی از محصولات بیمه ای را ایجاد و اجرا کرده است.

این پوشش بیمه ای، دانشجویان سوییسی را که با هم در یک آپارتمان زندگی می کنند، هدف قرار داده است. 

مشتریان در این طرح، تحت پوشش بیمه مسئولیت با 3 گزینه انتخابی خود قرار می گیرند و اگر همخانه آن ها تصمیم به تهیه این بیمه نامه کند، می توانند تخفیف خوبی از شرکت های بیمه ای دریافت کنند.

کاربران این بیمه نامه ها می توانند پس از خرید بیمه نامه، آن را از طریق درگاهی اینترنتی مدیریت و به روز رسانی کنند.

CUVVA : این بیمه نامه، پوشش ساعتی بیمه اتومبیل را ارائه می دهد. 

مشتریان با عضو شدن در یک اپلیکیشن به وسیله شماره موبایل خود و ثبت ارزش تخمینی اتومبیلی که می خواهند اجاره کنند یا قرض بگیرند، به همراه بارگذاری یک عکس از اتومبیل در این اپلیکیشن، به راحتی می توانند از این بیمه نامه استفاده کنند.

این اپلیکشن با فیسبوک ادغام شده و به مشتریان اطلاعاتی نظیر این که چه کسانی تمایل به اجاره ساعتی اتومبیل خود دارند، می دهد.

از طرفی دیگر این اپلیکیشن قابلیت نظارت بر گواهینامه افراد را دارد و با داشتن قوانین جلوگیری از کلاهبرداری، امنیت مشتریان خود را تضمین کرده است.

DigitalRisks : یک بیمه نامه تخصصی است که برای شرکت های فنی ساخته شده و یک مدل بیمه نامه ماهانه قابل انعطاف ارائه می دهد.

این بیمه نامه شامل پوشش مسئولیت از لپ تاپ مدیران تا مسئولیت کارمندان به محض رشد شرکت می شود.

Back Me Up : این بیمه نامه مناسب جوانان و والدین جوان است که با پرداخت 15 دلار می توانند سه مورد از وسایل با ارزش خود رادر برابر سرقت بیمه کنند.

این بیمه نامه شامل بیمه مسافرتی هم می شود و ویژگی منحصر به فرد آن این است که محدود به قرارداد سالانه نیست.

Mango : بیمه عمر و بازنشستگی مکزیک این امکان را به مشتریان خود می دهدکه بتوانند بیمه عمر خود را در عرض چند دقیقه تهیه کنند. این بیمه ها شامل ربات های هوشمندی هستند که برای پاسخگویی به سوالات مربوط به بیمه طراحی شده اند که از انجام روند کاغذبازی خودداری کرده و نیازهای مشتریان را به سرعت و سادگی تامین می کنند.

Bought By Many : استارت آپی بریتانیایی است که به کاربران خود کمک می کند تا برای سطوح مختلف زندگی خود بیمه نامه های غیرمعمول پیدا کنند. 

این استارت آپ با شرکت های بیمه ای در مورد شرایط خاص برخی از مشتریان خود مذاکره کرده و به طور معمول می تواند برای آن ها 18.6 درصد تخفیف بگیرد.

Dad Cover : این محصول به طور انحصاری برای پدرانی که به دنبال دریافت بیمه عمر و حمایت مالی خانواده های خود هستند، طراحی شده است.

شرکت هایی که این محصول را ارائه می دهند، در زمینه مالی به صورت حرفه ای فعالیت کرده و مشتریان با استفاده از یک روبات می توانند تمام سوالات خود را در زمینه بیمه نامه های مناسب برای پدران خانواده به طور رایگان مطرح کنند. سپس یک مشاور با آن ها تماس گرفته و پاسخ سوال های آن ها را به صورت جامع و کامل می دهد.

 GoGirl:این بیمه نامه، به صورت اختصاصی به رانندگان خانم ارائه می شود و حق بیمه آن نسبت به دیگر بیمه نامه ها بسیار کمتر است و مواردی مانند تعمیر خودرو، صندلی کودک، تصادف شخصی، سرقت خودرو و سرقت کیف دستی خانم ها از داخل اتومبیل را پوشش می دهد.

کل روند خرید این بیمه نامه با گوشی موبایل و به صورت آنلاین در عرض چند دقیقه انجام می شود.

SafetyWing : این محصول بیمه ای منحصر به خانه به دوشان است که نوعی بیمه مسافرتی است و یک شبکه ایمن برای کارآفرینان و افرادی است که به صورت آزادانه کار می کنند و درآمد دارند. 

این بیمه نامه شامل یک پوشش 250 هزار دلاری است که از طرف شرکت دریایی توکیو تامین می شود و هزینه بیماری های غیرمنتظره که شامل هزینه بیمارستان و پزشک می شود را در بر می گیرد.

Vlot : ولات سکویی است که خطرات زندگی مشتریان خود را بررسی می کند و راه حل های متناسب با آن ها را پوشش می دهد.

اگر شخصی با اتفاقات غیرمنتظره در زندگی خود مواجه شود، نظیر از دست دادن شغل، ازدواج یا نقل مکان به شهری دیگر، ولات به وی کمک می کند که بتواند با پوشش بیمه ای جدید

سازگار شود و امکانات قبلی خود را از دست ندهد.

Fizzy : محصولی برای پوشش تاخیر بیش از دو ساعت در پرواز است که با همکاری شرکت بیمه ای اکسا طراحی شده است.

این پوشش بیمه ای، کاملا متناسب با شرایط پرواز عمل کرده و به صورت اتوماتیک خسارت مسافران را بدون نظر گرفتن محرومیتی پرداخت می کند.

این محصول بیمه ای را می توان تا 4 ساعت قبل از پرواز تهیه کرد.

ارسال نظر