خودرو های داخلی دوباره تست تصادف می شوند

خودرو های داخلی دوباره تست تصادف می شوند

طبق اعلام سازمان استاندارد تمام خودرو‌های داخلی باید دوباره تست‌های دوره‌ای از جمله تست تصادف را داشته باشند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در این نامه ذکر شده است که تمام خودرو‌های داخلی با تیراژ بیش از ۵ هزار واحد تا پایان تیر سال ۱۴۰۱ تست‌های دوره‌ای را بگذراند که در این بین تست برخورد از روبه رو و برخورد جانبی هم ذکر شده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

پیرو نامه شماره ۳۰۸۹۹۴ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ موضوع ابلاغ تجدید نظر دوم دستورالعمل تایید نوع خودرو به شماره ۱۳۱،۲۳۵، د بدین وسیله به اطلاع می‌رساند حس بند ۶-۳-۳-۴ دستورالعمل مزبورد فهرست استاندارد‌ها و آزمون‌های ادواری مربوط به دوره کنترل تطابق تولید ۱۴۰۰_۱۴۰۱ به پیوست ارسال می‌شود مقتضی است ترتیبی اتخاذ شود تا انجام آزمون‌های لازم حداکثر تا پایان دوره (۱۴۰۰/۴/۳۱) خاتمه یافته و نتیجه به این سازمان اعلام شود. همچنین تغییرات لازم در فرم‌های کنترلی تطابق تولید سازنده (COP control plan) متناسب با نوع تغییرات اعمال و نسخه اصلاح شده به این دفتر ارسال شود.

در تاریخ ۲۳ دی امسال معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:  ۲۸ خودرو در تصادف بهبهان آسیب جدی دیده بودند که  ۲۷ تا از آن‌ها ایرانخودرو و سایپا و فقط یکی از آن‌ها هیوندا بود و  ایربگ در هیچ کدام از خودرو‌های ایرانی باز نشد.

۲۰ دی در محور بهبهان_ رامهرمز ۵۰ خودرو به دلیل رعایت نکردن سرعت مطمئنه در جاده‌ی مه آلود با هم برخورد کردند این حادثه چهار فوتی  و ۲۷ زخمی داشت.

1 - Copy

3

4

  • ناشناس

    مسولیت این همه کشتار (چهل سال) در جاده ها با کیست

ارسال نظر