شناسه خبر : 30328

چه پوشش هایی در بیمه بدنه پرطرفدار هستند؟

چه پوشش هایی در بیمه بدنه پرطرفدار هستند؟

آمار نشان می‌دهد در سال‌های اخیر طبق قوانین جدید درباره سقف خسارت بیمه شخص ثالث و قیمت خودرو در بازار، بیمه بدنه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بیمه خسارت‌‌های مالی وارد شده بر ماشین را پاسخگو خواهد بود.

به گزارش چابک آنلاین، در ایران معمولا صاحبان خودروهای گران‌قیمت و لوکس سراغ پوشش‌های اصلی و فرعی بیمه بدنه می‌روند که در صورت بروز حادثه یا اتفاق ناگوار شرکت بیمه خسارت‌های مالی وارد شده بر خودرو را پاسخگو باشد.

در بیمه بدنه خودرو دو نوع پوشش تعریف شده که تفاوت آنها در پوشش در نوع و میزان خسارت‌های وارد شده است.

پوشش اصلی

در پوشش اصلی، خسارت‌های ناشی از حادثه یا تصادف، آتش‌سوزی، صاعقه یا انفجار و سرقت کلی  را شرکت بیمه پاسخگو خواهد بود.

پوشش فرعی

پوشش‌های فرعی بسته به شرکت‌ بیمه می‌توانند متفاوت باشند اما به طور کلی طبق آمار سال‌های گذشته سه دسته پوشش بیمه‌بدنه فرعی در بین مخاطبین پرطرفدارتر از سایر پوشش‌های فرعی بوده است.

حوادث طبیعی، شکست شیشه و خسارت ناشی از مواد شیمیایی بر بدنه ماشین، سه دسته پوشش بیمه بدنه‌ای هستند که افراد بیشتری از آن‌ها استفاده کرده‌اند.

اما برای خرید بیمه بدنه و اطلاع از قیمت بیمه بدنه و حفظ امنیت بیشتر برای خودرو خود از چه طریقی باید اقدام کرد؟

مثل سایر بیمه‌ها، بیمه بدنه را نیز می‌توان به صورت آفلاین و آنلاین خریداری کرد. اما با درنظر گرفتن سهولت خرید و سرعت آن، خرید آنلاین مزایای بیشتری دارد.

برای مثال در خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از بیمه بازار که یکی از معتبرترین سایت‌های خرید و فروش بیمه است، در کمتر از یک ساعت و با طی کردن پنج مرحله می‌توانید بهترین بیمه بدنه متناسب با شرایط خودرو خود را انتخاب و خرید کنید. بیمه‌نامه شما در کمتر از یک روز صادر خواهد شد و آن را به‌صورت رایگان درب منزل تحویل خواهید گرفت.

بیمه‌بازار علاوه‌بر استعلام آنلاین از بیمه‌مرکزی با ارائه مشاوره رایگان تخصصی به شما در انتخاب انواع پوشش‌های اصلی و فرعی کمک خواهد کرد. همچنین در بازدید از خودرو که معمولا به دلیل هماهنگی بین راننده و بازدیدکننده امری زمان‌بر است، در خدمات بیمه‌بازار با ارائه امکان انتخاب زمان و مکان بازدید توسط مالک خودرو حل شده است.

 

 

ارسال نظر