شناسه خبر : 50419

اختصاصی چابک آنلاین؛

هزینه رهن کامل در میرداماد چقدر است؟

هزینه رهن کامل در میرداماد چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محدوده میرداماد تهران پرداخته ایم.

به گزارش چابک آنلاین، بلوار میرداماد که خیابان میرداماد نیز نامیده می‌شود، یکی از معابر شریانی شهر تهران است که در محله داودیه و در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده‌است. میرداماد تهران از محله های قدیمی و با اصالت شهر تهران است.

محله داودیه یا میرداماد با بزرگراه‌ها و مناطق مهم شهر تهران در منطقه ۳ هم‌مرز می باشد. بلوار میرداماد از وسط این محله می‌گذرد و از خیابان شریعتی تا خیابان ولیعصر (عج) امتداد دارد. از مرزهای مهم محله نیزمی‌توان به خیابان ظفر واقعدر شمال و بزرگراه شهید حقانی واقع در جنوب اشاره کرد.

بلوار میرداماد یعنی بلوار اصلی محله، محدوده‌ای میان خیابان شریعتی و بزرگراه مدرس را در برگرفته است. بلوار میرداماد از لوکس ترین و شلوغترین خیابان های تجاری و اداری تهران به شمار می رود.

همانطور که گفته شد میرداماد یکی از محله‌های معروف در شمال شهر تهران است که از سمت غرب به بزرگراه مدرس، از سمت شرق به خیابان شریعتی، از سمت شمال به خیابان ظفر و از سمت جنوب به بزرگراه حقانی متصل می‌شود. این منطقه یکی از قطب‌های اصلی مجتمع های تجاری و اداری شهر تهران به شمار می رود.

البته تمرکز شرکت‌های مهم در این منطقه، رفت‌وآمد به این محله را چند برابر کرده و بلوار میرداماد را به یکی از مناطق پر ترافیک تهران تبدیل کرده است.

 هر چند میرداماد جزو محله های گران تهران است با این حال میانگین قیمت مسکن برای اجاره در میرداماد تهران در مقایسه با سایر مناطق شمالی تهران مناسب تر است.  اگر قصد اجاره مسکن در میرداماد را دارید گزارش امروز ما برای شماست.

هزینه اجاره خانه در میرداماد

برای رهن کامل در میرداماد به حدال ۱ میلیارد تومان نیاز دارید. با این مبلغ می توانید یک واحد ۴۵ متری ساخت سال ۱۳۹۲ را رهن کنید.

اگر بودجه شما کمی بیشتر و در حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است می توانید به سراغ واحدهای ۵۵ الی ۶۵ متری بروید.

با ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می توانید یک دو ساله ۵۵ متری در میرداماد را رهن کامل کنید. رهن کامل یک واحد ۶۵ متری ۴ ساله در میرداماد نیز ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

اگر به دنبال واحدهای بالای ۷۰ متر هستید باید حداقل ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه برای رهن بپردازید؛ با این مبلغ می توان یک واحد ۷۰ متری ۴ سال ساخت را در میرداماد رهن کامل کرد.

رهن کامل یک واحد ۸۰ متری نوساز در میرداماد ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

هزینه رهن کامل در میرداماد
محله متراژ سال ساخت رهن (تومان)
میرداماد ۴۵ ۱۳۹۱ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
میرداماد ۵۵ ۱۴۰۱ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
میرداماد ۵۵ ۱۴۰۳ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
میرداماد ۶۰ ۱۳۹۹ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
میرداماد ۶۵ ۱۳۹۲ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
میرداماد ۷۰ ۱۳۹۹ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
میرداماد ۷۵ ۱۳۹۸ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
میرداماد ۸۰ ۱۴۰۳ ۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر