شناسه خبر : 50237

اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن خانه نقلی در قیطریه چقدر است؟

رهن خانه نقلی در قیطریه چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محله قیطریه تهران پرداخته ایم.

چابک آنلاین، مریم علیایی، محله قیطریه در منطقه ۱ تهران قرار دارد و از مناطق خوش آب‌وهوا و لوکس شهر تهران به حساب می‌آید. بلوار مشهور اندرزگو هم در این مرزبندی در بخشی از محله قرار دارد.

قرار گرفتن در منطقه ۱ و آب‌وهوای بی‌نظیر این منطقه، باعث شده هزینه خرید و اجاره خانه در قیطریه بالا باشد.

قیطریه از شمال به حکمت، از شرق به چیذر (سلیمانی شرقی)، از غرب به خیابان شریعتی و از جنوب به بزرگراه صدر راه دارد؛ درست در محاصره بهترین مناطق لوکس و گران تهران.

قیطریه در محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا نیست. از طرفی به دلیل ترافیک همیشگی در بلوار اندرزگو و بلوار کاوه، رفت‌وآمد در آن، سخت است.

دسترسی محله به خیابان‌های مهمی مانند شریعتی، بزرگراه صدر، فرمانیه، الهیه، تجریش و چیذر بسیار آسان است. قیطریه یکی از ایستگاه‌های متروی تهران را به نام خود زده و به همین دلیل هم رفت و آمد به سایر نقاط تهران را برای ساکنان این محله آسان‌تر کرده است.

اگر قصد رهن خانه در قیطریه را دارید گزارش امروز ما برای شماست.

هزینه اجاره خانه در قیطریه چقدر است؟

برای رهن خانه در قیطریه باید حداقل ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید. با این مبلغ می‌توانید یک واحد ۶۵ متری ۲۰ ساله و یا یک واحد ۶۲ متری ۱۴ ساله را در قیطریه رهن کامل کنید.

اگر بودجه شما کمی بالاتر و در حدود ۱ میلیارد و نیم است می‌توانید به سراغ آپارتمان‌های ۷۰ متری بروید، یک آپارتمان ۷۰ متری ساخت ۱۳۹۵ در قیطریه را می توانید با ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجاره کنید.

همچنین رهن کامل یک آپارتمان ۷۰ متری در قیطریه که ساخت سال ۱۳۹۶ است نیز ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

یک آپارتمان ۷۰ متری در قیطریه ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای رهن آگهی شده است، این آپارتمان ۲ سال ساخت است.

هزینه رهن آپارتمان ۶۵ متری ۱۰ ساله در قیطریه ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، همچنین یک آپارتمان ۶۵ متری ۵ سال ساخت را می توان به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قیطریه رهن کامل کرد.

 

هزینه رهن کامل در قیطریه
محله متراژ سال ساخت رهن (تومان)
قیطریه ۶۲ ۱۳۸۹ ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
قیطریه ۶۵ ۱۳۸۳ ۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قیطریه ۶۵ ۱۳۹۳ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قیطریه ۶۵ ۱۳۹۸ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قیطریه ۷۰ ۱۳۹۶ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قیطریه ۷۰ ۱۳۹۵ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قیطریه ۷۰ ۱۴۰۱ ۱٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر