شناسه خبر : 46299

اختصاصی چابک آنلاین؛

آپارتمان نوساز در یوسف آباد چند؟

آپارتمان نوساز در یوسف آباد چند؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان‌های نوساز در یوسف آباد را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، یوسف‌آباد، از محله‌های محبوب تهران است که از نظر موقعیت جغرافیایی، یکی از محله‌های مرکزی تهران محسوب می‌شود. یوسف آباد از شرق به خیابان ولی عصر و محله عباس‌آباد، از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف آباد محدود می‌شود.

بافت محله یوسف آباد در بسیاری از خیابان‌ها، بافتی اداری– تجاری دارد. حتی در نقاطی از محله که بافت مسکونی غلبه دارد، هم‌جواری با کاربری‌های تجاری سبب شده این املاک نیز به شکل غیررسمی تغییر کاربری پیدا کنند و به‌عنوان دفتر کار مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

یوسف‌آباد همچنین به‌رغم اینکه در منطقه مرکزی پایتخت قرارگرفته، اما به لحاظ قیمت با برخی محله‌های شمال پایتخت، به‌ویژه در مناطق دو و سه هم‌تراز است.

از زمان‌های گذشته افرادی که در این منطقه ساکن می‌شدند، از وضعیت مالی خوبی برخوردار بودند؛ بنابراین به سختی می‌توان خانه‌های کوچک زیر ۷۰ متر پیدا کرد.

قیمت آپارتمان در یوسف آباد

برای خرید یک واحد نقلی نوساز در یوسف آباد به حداقل ۷ میلیارد تومان بودجه نیاز دارید، شما می توانید با این مبلغ یک واحد ۴۳ متری در محله یوسف آباد خریداری کنید.

اگر به دنبال واحدهای میان متراژ و بالای ۷۰ متر در یوسف آباد هستید برای خرید خانه باید حداقل ۱۱ میلیارد تومان هزینه کنید، یک واحد ۷۰ متری نوساز در این محله ۱۱ میلیارد تومان قیمت خورده است، همچنین یک واحد ۷۵ متری را نیز میتوانید با ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

خرید آپارتمان بالای ۱۰۰ متر در یوسف آباد حداقل به بودجه ای بیشتر از ۱۵ میلیارد تومان نیاز دارد. قیمت یک واحد ۱۰۰ متری در یوسف آباد ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون و یک واحد ۱۱۵ متری نوساز نیز ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است.

یک واحد ۱۶۰ متری نوساز در یوسف آباد ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

خرید آپارتمان نوساز ۲۳۰ متری در محله نیز به بودجه ای معادل ۴۲  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در یوسف آباد
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
یوسف آباد ۴۳ ۱۴۰۲ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۵۷ ۱۴۰۲ ۷٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۶۸ ۱۴۰۲ ۱۰٬۸۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۷۰ ۱۴۰۲ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۷۵ ۱۴۰۲ ۱۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۸۰ ۱۴۰۲ ۱۲٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۸۵ ۱۴۰۲ ۱۳٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۱۰۰ ۱۴۰۲ ۱۵٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۱۱۵ ۱۴۰۲ ۱۸٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۱۳۵ ۱۴۰۲ ۲۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۱۶۰ ۱۴۰۲ ۲۹٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۱۸۵ ۱۴۰۲ ۳۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۲۳۰ ۱۴۰۲ ۴۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر