شناسه خبر : 51665

اختصاصی چابک آنلاین؛

محصولات آکپا به کدام کشورها صادرمی شود؟

محصولات آکپا به کدام کشورها صادرمی شود؟

مدیرعامل شرکت آکپا ایران،گفت: بیشترین صادرات محصولات شرکت آکپا به کشورهای ارمنستان، عراق، افغانستان، گرجستان، ترکمنستان و تاجیکستان است زیرا فروش ما هر ساله بهبود یافته وعلاوه بر فعالیت‌های داخلی، صادرات به کشورهای خارجی نیز داشتیم.

چابک آنلاین، لیلی اسماعیل زاده، غلامرضا حکیمی در گفتگو با چابک آنلاین، بیان کرد: با افزایش تنوع محصولات، این شرکت  توانسته‌ محصولات جدید را با توجه به نیازهای بازار تولید و روانه بازار کند.

مدیرعامل شرکت آکپا ایران، با بیان اینکه در صنعت آلومینیوم مشکل اصلی مربوط به قیمت تمام شده است، گفت: برخی شرکت‌ها از مواد کم کیفیت استفاده کرده و پروفیل‌ها را تولید کنند که باعث کاهش قیمت تمام شده محصولات آن‌ها می‌شود.

وی،تاکید کرد: با این حال، در طول ده سال گذشته، ما توانسته‌ایم به عنوان یک برند برتر در صنعت آلومینیوم ساختمانی شناخته شویم و کیفیت محصولاتمان را در اولویت قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت آکپا ایران، افزود: از لحاظ کیفیت، به دلیل همکاری های بین المللی ما نگرانی خاصی در مورد فروش پروفیل خارج از کشور نداریم.

حکیمی، بیان کرد: با دریافت گواهی ساختمانی از شرکت آلمانی محصولات ما قابلیت استفاده در پروژه‌های ساختمانی در آلمان را دارند و این امر باعث بازگشت حدود ۲۰ درصد از هزینه‌ها می‌شود.

مدیر عامل شرکت آکپا ایران، گفت: نیاز به حمایت ویژه‌ای از سمت دولت نداریم؛اما انتظار داریم که دولت بتواند سرمایه‌ در گردش کارخانه‌ها را تسهیل کند.

حکیمی، ادامه داد:با توجه به قیمت بالای آلمینیوم نسبت به مواد دیگر، اگر بتوانیم مشکل سرمایه‌ در گردش را حل کنیم، می‌توانیم مشکلات و موانع دیگر را نیزحل کنیم.

 

ارسال نظر