شناسه خبر : 21967

واحد های ناقص مسکن مهر تکمیل می شوند

واحد های ناقص مسکن مهر تکمیل می شوند

سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر و همچنین نواقص ساختمان ها با دستور رئیس جمهور به زودی تکمیل و نواقص آنها به سرعت برطرف می‌شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،آقای پیمان پیر فرشی گفت:  تکمیل واحد‌های مسکن مهر در پردیس و  رفع نواقص و جزئیات ساختمانی  در حوزه روبنایی و زیربنایی برخی از سایت‌ها از مهم‌ترین دستوراتی بود که امروز در حاشیه بازدید رئیس جمهور از واحد‌های مسکن مهر در پردیس داده شد.

به گفته سرپرست شرکت عمران پردیس کار گروهی برای بررسی و احصا  قانون طرح جهش تولید مسکن هم ایجاد می‌شود و مقرر شده هرگونه تغییر مسکن در این شهر با نگاه به سوابق و زیرساخت‌ها و زیست پذیری این شهر صورت گیرد.

تامین منابع مالی برای واحد‌های مسکن مهر در پردیس از سه بخش  ظرفیت‌های قانونی تبصره ۱۱، مانده منابع وام و تکمیل آورده متقاضیان و کمک‌های دولت صورت می‌گیرد.

رئیس‌جمهور در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر پردیس به وزارت راه‌وشهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط دستور داد، در اقدامی جهادی، عقب‌افتادگی‌ها در تکمیل واحد‌های مسکن مهر را سریعا جبران و زمینه تحویل واحد‌های باقیمانده به متقاضیان را فراهم کنند.

ارسال نظر