شناسه خبر : 27797

توصیه‌ای برای کنترل علائم افسردگی در مبتلایان به زوال عقل

توصیه‌ای برای کنترل علائم افسردگی در مبتلایان به زوال عقل

"گفتار درمانی" ممکن است به افراد مبتلا به زوال عقل کمک کند تا علائم افسردگی و اضطراب خود را مدیریت کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، نتایج تحقیقاتی که در گذشته انجام گرفته، نشان داده بسیاری از افراد مبتلا به زوال عقل دارای مشکلات سلامت روان مانند افسردگی و اضطراب هستند.

مطالعه جدید محققان کالج دانشگاه لندن نشان داد که گفتار درمانی علائم افسردگی و اضطراب را در ۶۳ درصد از افراد مبتلا به زوال عقل بهبود می‌دهد.

علاوه بر این، میزان بهبود یافتگی در ۴۰ درصد از شرکت کنندگان تا حدی بود که در پایان دوره درمان، دیگرعلائم اضطراب یا افسردگی در آنان تشخیص داده نشد.

گفتار درمانی که به عنوان روان درمانی نیز شناخته می‌شود، شامل صحبت با یک متخصص سلامت روان در مورد موضوعاتی است که بیمار را آزار می دهد.

آنچه بیمار در مورد آن صحبت می کند از فردی به فرد دیگر متفاوت است و ممکن است بحث‌هایی در مورد اینکه در حال حاضر چه احساسی دارد، اخیرا به چه موضوعاتی فکر کرده و هر گونه بیماری مانند مشکلات خواب را شامل شود.

همانطور که بیمار با متخصص سلامت روان صحبت می کند، پزشک اطلاعات ارائه شده توسط بیمار را که به او در تشخیص بهتر کمک میکند، جمع آوری میکند.

متخصصان سلامت روان از گفتار درمانی برای درمان انواع مشکلات مربوط به سلامت روان استفاده می کنند، از جمله:

-اضطراب

-افسردگی

-خشم

-اعتیاد

-ترس‌ها

-اختلالات خوردن

-داشتن تجربیات آسیب زننده، مانند طلاق یا از دست دادن یکی از عزیزان

به گزارش مدیکال نیوز تودی، در عین حال تحقیقاتی که در گذشته انجام گرفته نشان می‌دهد زمانیکه فرد افکار خود را به زبان می آورد، احساس غم، عصبانیت و درد کاهش پیدا می‌کند.

ارسال نظر