اختصاصی چابک آنلاین؛

میزان سرمایه گذاری در سهام و اوراق بهادار ۱۹ بانک خصوصی به چه میزان رسید؟

مجموع سرمایه گذاری در سهام و سایر اوراق بهادار 19 بانک خصوصی کشور در سه ماهه نخست سالجاری به رقم 667 هزار میلیارد تومان رسید.

میزان سرمایه گذاری در سهام و اوراق بهادار  19 بانک خصوصی به چه میزان رسید؟

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، براساس این گزارش، بانک رفاه کارگران با 149 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سهام و سایر اوراق بهادار در سه ماهه نخست سالجاری رتبه اول سرمایه گذاری در سهام و سایر اوارق بهادار در بین 19بانک را به خود اختصاص داد.

بانک های آینده با 79 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری درسهام و سایراوراق بهادار رتبه دوم و تجارت با 50 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سهام وسایر اوراق بهادار رتبه سوم را کسب کردند.

درمقابل، بانک های سرمایه ، ایران زمین و خاورمیانه در سه ماهه نخست سالجاری کمترین سرمایه گذاری در سهام و سایر اوراق بهادار را به خود اختصاص دادند.

بانک قرض الحسنه رسالت هنوز صورت های مالی 3 ماهه نخست سالجاری خود را منتشر نکرده است.

 

بررسی ها نشان می دهد که مجموع سرمایه گذاری در سهام و سایر اوراق بهادار 20 بانک خصوصی کشور در انتهای سال 1401 حدود 524 هزار میلیارد تومان بوده است.

ناگفته نماند که بانک های ملت با 54 درصد کاهش و گردشگری با 52 درصد تغییر بیشترین کاهش را در سرمایه گذاری در سهام و سایر اوراق بهادار را در سه ماهه نخست سالجاری بین 19 بانک به خود اختصاص دادند.

 

copied
نظر بگذارید