شناسه خبر : 51492

اختصاصی چابک آنلاین؛

فروش داخلی شرکت نیرو ترانس ۱۲۱ میلیارد تومان رشد کرد

فروش داخلی شرکت نیرو ترانس 121 میلیارد تومان رشد کرد

مروری بر عملکرد دوماهه نخست سالجاری شرکت نیرو ترانس (بنیرو) نشان داد که این شرکت بالغ بر ۲۴۹ میلیارد تومان فروش داخلی داشته که بیشتر آن از محل فروش انواع ترانس های اندازه گیری جریان و ولتاژ بود.

به گزارش چابک آنلاین، براساس این گزارش، این رقم در مقایسه با فروش داخلی 128 میلیارد تومانی این شرکت در 2 ماهه نخست سال گذشته، حدود 121میلیاردتومان افزایش داشت.

شرکت نیرو ترانس (بنیرو) با سرمایه  1.400 میلیارد تومانی به فعالیت در زمینه تولید و فروش انواع ترانس های اندازه گیری جریان و ولتاژ درتمامی سطوح ولتاژ، انواع بوشینگ خارجی و کلید قطع و وصل ژنراتور می پردازد.

این شرکت در دوماهه نخست سالجاری، با رشدی قابل توجه نسبت به مدت مشابه سال قبل، تعداد 1.457 عدد از انواع ترانس های اندازه گیری جریان و ولتاژ، را جمعا به مبلغ 234 میلیارد و 549 میلیون تومان فروخت.

هرچند که بنیرو در مدت مشابه سال قبل تعداد 893 عدد از انواع ترانس های اندازه گیری جریان و ولتاژ، را جمعا به مبلغ 120 میلیارد و 397 میلیون تومان فروخته بود.

این بررسی نشان داد که شرکت نیرو ترانس در مدت مورد نظر این گزارش تعداد 91 عدد از انواع بوشینگ خازنی را به فروش رسانده  که نسبت به مدت مشابه سال قبل 58 عدد افزایش داشت.

این شرکت در دوماهه نخست سال گذشته 33 عدد از انواع بوشینگ خازنی را به فروش رسانده بود.

ناگفته نماند که این شرکت در دوماهه نخست سالجاری هیچگونه فروش صادراتی نداشته است.

درحال حاضر حمیدرضامنصوری، غلامرضامهرداد، مریم زمانی فریزهندی، میثم نظری حقیقی، محسن محمدی و علیرضارضایی اعضای هیات مدیره این شرکت را تشکیل می دهند.

 

  • صداقت نیا

    خیلی خوبه این میزان رشد

ارسال نظر