شناسه خبر : 31920

بازار پوشاک شب عید با استفاده از فضای مجازی تنظیم می‌شود

بازار پوشاک شب عید با استفاده از فضای مجازی تنظیم می‌شود

مدیرکل دفترخدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صمت، از بهره‌گیری نوین بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایراقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به‌صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان در کشور خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم ، «محمدحسین قمری» درباره بهره‌گیری نوین از بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایراقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان گفت: برای نخستین مرتبه در سطح کشور این طرح با همکاری دفاتر تخصصی نساجی و پوشاک، آماد و توزیع وزارت صمت و مشارکت اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی و پلتفرم‌ها تحت عنوان پویش پوشاک اقتصادی با نام «به‌صرفه بازار پوشاک» از ابتدای نیمه دوم اسفندماه درسراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی ادامه‌داد: ازآنجا که هم اکنون برندهای معتبر و تولیدکنندگان بزرگ پوشاک کشور با این سکوها و پلتفرم‌ها همکاری دارند، لذا این پویش قابلیت تامین نظر تمام اقشار مصرف کننده به‌ویژه اقشار کم درآمد کشور را خواهد داشت.

مدیرکل دفترخدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صمت اضافه کرد: در این پویش همه واحدها مکلف به عرضه محصولات با کیفیت خود با تخفیف 20 الی 50 درصد و بالاتر هستند.

وی همچنین تاکید کرد: ارسال رایگان، یک‌بار امکان تعویض، تنوع فراوان محصولات و نرخ‌های به صرفه در مقایسه این کالاها با نمونه آنها در فضای حقیقی از خصوصیات بزرگ این پویش به شمار می‌رود.

قمری درباره اطمینان مصرف کنندگان خاطرنشان‌کرد: همه فعالیت واحدها عرضه کننده کالا در فضای مجازی تحت نظارت کمیته نظارت بر فضای مجازی وزارت صمت است.

وی در مورد مشارکت گسترده اصناف و تشکل‌های صنفی در جشنواره فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی با نظارت اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف جهت تنظیم بازار اقلام مورد نیاز خانوارها در شب عید، تصریح کرد: در طرح جشنواره فروش فوق‌العاده، نزدیک به 150 هزار واحد توزیعی با حمایت تولیدکنندگان بزرگ پوشاک و کیف و کفش کشور از طریق حذف واسطه‌های اضافی، کالاهای مورد نیاز را مستقیما عرضه می‌کنند که مطمئنا این تخفیفات ویژه، باعث جلب رضایت آحاد جامعه می‌شود.

مدیرکل دفترخدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صمت، همچنین برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با همکاری واحدهای تولیدی و اصناف کشور توسط ادارات کل صمت و ستادهای تنظیم بازار استانی سراسر کشور را از دیگر اقدامات وزارت صنعت معدن و تجارت، در راستای حمایت از مصرف کنندگان به‌ویژه اقشار کم درآمد برشمرد.

 

ارسال نظر