شناسه خبر : 29597

اختصاصی چابک آنلاین؛

درآمد عملیاتی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ۲۵ درصد افزایش یافت

درآمد عملیاتی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) 25 درصد افزایش یافت

درآمد عملیاتی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) درسال گذشته یک هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان بوده که حاکی از رشد ۲۵ درصدی درآمد عملیاتی این شرکت نسبت به سال ۹۹ است.

چابک آنلاین، شراره عبازاده،  بر اساس این گزارش،درآمد حاصل ازخدمات مسافرین پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی(ره) در سال گذشته با 366 درصد رشد نسبت به سال ماقبل به 72 میلیارد تومان رسید که طبق اعلام شرکت مذکور، این افزایش درآمد ناشی از بهبود شرایط بیماری کرونا و افزایش  تعداد پروازها  بوده است.

همچنین درآمد حاصل از نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه امام خمینی (ره) با 27 درصد رشد ، از 182 میلیارد تومان در سال 99 به 232 میلیارد تومان در سال 1400 رسید که این افزایش ناشی از افزایش تعداد پروازها به دنبال بهبود شرایط کرونایی بوده است .

بررسی ها نشان می دهد که درآمد عملیاتی سال گذشته شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از محل « اجاره اماکن و پارکینگ خودروها »و« خدمات پارکینگ هواپیماها»  به ترتیب نسبت به سال ماقبل 21 و  10 درصد کاهش یافته است .

درآمدعملیاتی شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) «از محل اجاره اماکن و پارکینگ خودروها »و«درآمد خدمات پارکینگ هواپیماها»درسال گذشته به ترتیب 181   و 206 میلیارد تومان بوده است.

photo_2022-12-18_10-35-54

ارسال نظر