شناسه خبر : 30487

۳۱۱ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در حال احداث است

۳۱۱ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در حال احداث است

اکبر نیکزاد با اعلام اینکه بیش از ۳۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن در حال احداث است گفت: ۲۸ هزار واحد مسکن نهضت ملی، بهمن‌ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها که توسط آن بنیاد در حال احداث است به ارائه آمار پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجموع در شهرهای و روستاهای کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن حدود ۳۱۱ هزار واحد را در دست ساخت دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: هم اکنون ۲۰۲ هزار و ۱۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و حدود ۹۷ هزار و ۴۹۲ واحد در شهرها توسط بنیاد در حال ساخت است. همچنین بنیاد مسکن در همکاری با شهرداری احداث ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد را نیز در بافت فرسوده شهر تهران آغاز کرده است.

نیکزاد مجموع واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها و بافت فرسوده شهر را که توسط بنیاد در حال ساخت است بیش از ۳۱۱ هزار واحد برشمرد.

وی تصریح کرد: در برنامه است تا در بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲۸ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث شده توسط بنیاد مسکن بهره‌برداری شود.

ارسال نظر