شناسه خبر : 22566

بررسی مسائل مربوط به بیمه ایثارگران با حضوررئیس کل بنیاد شهید و رئیس کل بیمه مرکزی

بررسی مسائل مربوط به بیمه ایثارگران با حضوررئیس کل بنیاد شهید و رئیس کل بیمه مرکزی

رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران در جلسه ای مشترک موضوع بیمه ایثارگران را بررسی کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این دیدار که در محل بنیاد شهید امور ایثارگران برگزار شد مشکلات، مسائل و قراردادهای بیمه ای خانواده های شهدا و ایثارگران مطرح و مقرر شد با همکاری شرکت بیمه دی در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

در نشست مشترک دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مهندس مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ضمن بررسی موضوعات و مسایل مرتبط با بیمه ایثارگران و خانواده های آنان، تأکید شد که رسیدگی به پرونده های بیمه ای این عزیزان که سرمایه های بزرگ و ارزشمند کشور هستند، با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

رئیس کل بیمه مرکزی در این دیدار با اشاره به این نکته که صلابت و آرامش کنونی کشور ایران مدیون جانفشانی و ایستادگی ایثارگران عزیز است، گفت: رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده های آنان از وظایف همه مدیران و مسئولان کشور است و فعالان و مدیران صنعت بیمه هم موظف اند که پرونده های بیمه ای این عزیزان را با دقت و سرعت بررسی و نسبت به پرداخت حق و حقوق قانونی آنان اقدام کنند.

وی با تاکید بر این نکته که اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه عمومی و همگانی است و تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید در این زمینه فعالیت کند، بلکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید در این زمینه حضوری فعال‌تر داشته باشند، گفت: صنعت بیمه کشور به ارایه خدمت صادقانه و خالصانه به همه ایثارگران افتخار می کند و حتی به خودمان می بالیم که برخی از فعالان این صنعت نیز از جامعه ایثارگران کشور هستند.

دکتر سید امیر حسین هاشمی نیز در این نشست با بیان این مطلب که رویکرد اصلی بنیاد شهید ایجاد عدالت در ارائه خدمات است، گفت: قطعاً ارایه خدمت با کیفیت به ایثارگران و خانواده های آنان باید در اولویت باشد.

گفتنی است در این جلسه آقایان کشاورز مدیر عامل شرکت بیمه دی، امینی معاون نظارت و قاسمی مدیر حوزه ریاست کل نیز حضور داشتند.

ارسال نظر