شناسه خبر : 22530

جزئیات نشست مهم بیمه مرکزی ایران با موسسه بیمه مالزی چه بود؟

جزئیات نشست مهم بیمه مرکزی ایران با موسسه بیمه مالزی چه بود؟

نشست مجازی بین بیمه مرکزی و موسسه بیمه مالزی با حضور مدیران ارشد حوزه‌های مختلف آموزشی اداری هردو بخش با همت مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین، با برنامه‌ریزی انجام شده توسط مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی، نشست مجازی با حضور مدیران ارشد حوزه‌های مختلف آموزشی اداری مؤسسه بیمه مالزی و بیمه مرکزی کشور و به منظور انجام هماهنگی برای همکاری‌های آتی این دو نهاد 23 فروردین ماه سالجاری برگزار شد.

در نشست مجازی مؤسسه بیمه مالزی و بیمه مرکزی کشور که به پیشنهاد مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی برگزار شد دکتر محموداسعد سامانی، رئیس مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی، هادی عبداللهی، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی، علی اسماعیلی پور، مدیرکل اتکایی باربری، کشتی و هواپیما بیمه مرکزی و علیرضا باقری، مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی حضور داشتند.

همچنین محمدمحسن طباخ‌ها و محمدکاظم بی‌غمی به عنوان نمایندگان سندیکای بیمه‌گران ایران و خانم شالینی پاویتران، مدیرعامل مؤسسه بیمه مالزی و سایرمعاونین و مدیران دپارتمان‌های این مؤسسه در این جلسه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه هماهنگی همکاری های بین بیمه مرکزی با مؤسسه بیمه مالزی، مسعود اسعد سامانی، رئیس مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی، تحولات اخیر صنعت بیمه در جهان و نقش آموزش و پژوهش در این مسیر، ظرفیت همکاری‌های مشترک و حوزه‌های مورد علاقه صنعت بیمه ایران را بررسی کرد.

اسعد سامانی ابراز امیدواری کرد که با استمرار این جلسات بین بیمه مرکزی و مؤسسه بیمه مالزی زمینه ارتقای صنعت بیمه در هر دوکشورفراهم شود.

در نشست فوق شالینی پاویتران، مدیرعامل مؤسسه بیمه مالزی با اشاره به نقش تعیین کننده نهاد ناظر در حرکت صنعت بیمه کشور مالزی به سوی تحول دیجیتال، اسناد راهبردی و دوره‌های آموزشی که این مؤسسه اختصاصاً برای نهاد ناظر تدوین و ارائه کرده است را برشمرد.

همچنین در این نشست در خصوص مدارک صلاحیت حرفه‌ای که مؤسسه بیمه مالزی به نمایندگی از مؤسسه بیمه چارتر لندن و انزیف استرالیا ارائه می‌کند بحث و گفتگو شد.

photo_2022-04-17_15-53-09

قرار است اطلاعات دقیق‌تر در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نظر طرفین از جمله مدیریت ریسک و بیمه، تکافل، بیمه انرژی و همچنین دسترسی به کتب و مستندات آموزشی مربوطه، در مکاتبات و نشست‌های بعدی تبادل شود.

بیمه مرکزی و مؤسسه بیمه مالزی ابراز امیدواری کردند که به‌زودی تفاهم‌نامه‌های آموزشی جهت برگزاری دوره‌های حضوری و مجازی تنظیم شده و مورد توافق قرار گیرد. 

گفتنی است که آخرین همکاری صنعت بیمه با مؤسسه بیمه مالزی مربوط به برگزاری دوره صلاحیت حرفه‌ای بیمه بوده که در سال‌های 1394-1392 در پژوهشکده بیمه برگزار شد و طبق ارزیابی های انجام گرفته و گزارشات رسمی منتشر شده یکی از جامع‌ترین و باکیفیت‌ترین دوره‌های آموزشی برگزار شده در صنعت بیمه کشور بوده است.

ارسال نظر