شناسه خبر : 46931

تعیین ۲۴ مسیر گردشگری در تهران

تعیین ۲۴ مسیر گردشگری در تهران

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران تعدادی از برنامه های شهرداری در ایام نوروز را تشریح کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: امسال با توجه به اینکه ایام نوروز با ماه مبارک رمضان مقارن شده است قطعا تهران رنگ و بوی دیگری به خود خواهد گرفت و با برگزاری جشن آغاز فعالیت‌های نوروزی در تهران برنامه‌ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: با برگزاری این جشن و نشان دادن آمادگی شهر تهران به مردم کشورمان اعلام می‌کنیم تهران آمادگی پذیرایی از مردم سراسر کشور را دارد.

قاسمی اظهار کرد: بستر‌هایی برای ایجاد آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی در تهران درحال آماده سازی است تا از طریق سامانه ۱۳۷ مشاوره‌های گردشگری ارائه شود و پیگیری مکان‌های دیدنی یا گرفتن آدرس از این طریق امکان پذیر باشد.

وی گفت: نصب المان‌های استان‌های کشور در میادین اصلی تهران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران را پیگیر هستیم تا هویت بخشی در این زمینه انجام شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: تور‌های گردشگری متنوع به صورت پیاده، دوچرخه و اتوبوس برنامه ریزی شده است و امسال در منطقه ۲۰ پیش‌بینی درشکه و ماشین برقی شده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز تا پایان ماه مبارک رمضان خدمات گردشگری ارائه می‌شود گفت: تور‌های گردشگری تعداد ندارد، زیرا این تور‌ها رایگان است و همگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

قاسمی اظهار کرد: ۲۴ مسیر گردشگری در مناطق ۱۲، ۱۱، ۱، ۶، ۵، ۱۳و۱۴ شهر تهران مشخص شده است و در این مسیر‌ها راهنما‌های گردشگری مستقر خواهند شد.

 

ارسال نظر