شناسه خبر : 37765

۷۸۶ پرواز اربعین تا ۱۰ شهریورماه انجام شد

۷۸۶ پرواز اربعین تا ۱۰ شهریورماه انجام شد

به گفته مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از ۲۷ مرداد تا ۱۰ شهریورماه، ۷۸۶ پرواز از این فرودگاه به شهرهای نجف و بغداد اعزام شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سعید چلندری، با بیان اینکه از ۲۷ مرداد تا ۱۰ شهریورماه، ۷۸۶ پرواز به فرودگاه‌های نجف و بغداد اعزام کردیم، افزود: حدود ۱۰۳ هزار مسافر با این ۷۸۶ پرواز، از فرودگاه امام به کربلای معلی مشرف شدند.

وی با اشاره به تاخیر پروازهای ایران به عراق بیان کرد: میانگین تاخیرهای ما کمی بالا رفت و به ۵۲ دقیقه رسید؛ آن هم به دلیل تاخیر چند شرکت هواپیمایی بود که هر کدام یکی از هواپیماهایشان دچار نقص فنی شده بود و تاخیر حدود پنج شش ساعته داشتند که باعث شد میانگین تاخیر را افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: در طول این تاخیرها همکاران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی و شرکت‌های هواپیمایی مستقر بودند و ضمن پاسخگویی به مردم، خدمات لازم ارائه شده و مراتب عذرخواهی را انجام دادند؛ دستگاه‌های نظارتی هم مستقر بودند که تمام نقاط ضعف و گلایه‌مندی مسافران با ثبت کنند و به این موارد هنگام بازگشت مسافران رسیدگی کنند و چنانچه خسرانی به مسافران وارد شده، از طریق شرکت‌های هواپیمایی جبران شود.

چلندری خاطرنشان کرد: از امروز درخواست‌ها برای پروازهای خروجی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه نجف و بغداد از نظر ترافیک مسافری کمتر شده و بیشتر بازگشت زائران را داریم که سالن‌های ورودی ما مجهز شده و موکب‌ها آمادگی پذیرایی از مسافران را دارند.

 

ارسال نظر