شناسه خبر : 42388

کنسرت «سِحر سَحر» تمدید شد

کنسرت «سِحر سَحر» تمدید شد

کنسرت «سِحر سَحر» به آهنگسازی فرشید کاکاوند و خوانندگی وحید تاج به دلیل استقبال مخاطبان یک بار دیگر در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، گروه «تنبورنوازان طرز» به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی فرشید کاکاوند، پس از استقبال مخاطبان از کنسرت اول این گروه، روز هجدهم دی یک بار دیگر در فرهنگسرای ارسباران تهران به صحنه می‌روند.

این کنسرت در ۲ بخش به صحنه می‌رود که در بخش اول نوازندگانِ تنبور، سه‌تار، تنبک و عود به همراه خواننده روی صحنه می‌آیند و در بخش دوم با اضافه شدن تنبورنوازان، ترکیب گروه کامل می‌شود. اشعار این کنسرت از سروده‌های مولانا، حمید عابدیها و ابوسعیدابوالخیر انتخاب شده‌اند.

گروه «تنبورنوازان طرز» از سال ۱۳۸۱ شکل گرفته و تاکنون کنسرت‌های متعددی در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برده و در جشنواره‌ها و رویدادهای بسیاری هم شرکت کرده است. کنسرت «سِحر سَحر» اجرای بخشی از قطعات آلبومی به همین نام و البته چند قطعه‌ تازه‌ دیگر است.

کنسرت «سِحر سَحر» به آهنگسازی فرشید کاکاوند و خوانندگی وحید تاج، ۱۸ دی ۱۴۰۲ به تهیه‌کنندگی یاسر یگانه در سالن فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر