شناسه خبر : 37454

پخش سریال پایانگونه‌ها از شبکه امید

پخش سریال پایانگونه‌ها از شبکه امید

سریال «پایانگونه ها» در گونه اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول کانادا در سال ۲۰۲۰ بوده و قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «پایانگونه ها» در گونه اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول کانادا در سال ۲۰۲۰ بوده و قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال شیلا آژیر است. مهوش افشاری، محمد بهاریان، امیر حکیمی، آرزو روشناس، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، سحر صحامیان، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی منانی، نیما نکویی فرد و شیلا آژیر صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این سریال درباره چهار کودک است که همراه با لئوپولد، پدرخوانده خود در یک مزرعه زندگی می‌کنند. آن‌ها متوجه می‌شوند که گونه‌ای خاص از یک فیل ناپدید شده و در حال انقراض است. در این میان یک سفینه فضایی در مزرعه سقوط کرده و آن‌ها یک موجود بیگانه فرازمینی را در ملک خود کشف می‌کنند. حال این چهار کودک درگیر کمک به این موجود بیگانه شده و تلاش می‌کنند تا گونه‌های در معرض خطر را نیز نجات دهند، اما ...

این اثر، در حالی که رویکردی محیط زیستی دارد، تلاش نوجوانان برای یافتن هویت خود را نیز برجسته کرده است. این سریال به لحاظ هنری و فنی هم اثری خوش ساخت است، به ویژه جلوه‌های ویژه‌ی خوبی دارد و تصویربرداری آن هم بسیار مورد ستایش واقع شده است. سریال برنده ۲ و نامزد ۱۷ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف از جمله امیِ خانواده‌ها و کودکان، جوایز تلویزیون کانادا و ... شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان نوجوان پخش شود.

 

ارسال نظر