شناسه خبر : 34107

اختصاصی چابک آنلاین؛

همه چیز درباره فیلمی که هرگز نخواهیم دید!

همه چیز درباره فیلمی که هرگز نخواهیم دید!

درطول همه این سال‌ها، ژانر علمی تخیلی ، سعی داشته موانع را برای نمایش آینده عجیب انسان ها که در آن شاهد پیشرفت فوق العاده ربات ها هستیم را بردارد.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، فیلمسازان تکنیک‌ها و روش‌های پیشرفته‌ای را برای فیلم‌سازی ارائه می‌کنند که هدف آن فراتر رفتن ازدنیای کنونی ماست و قصد دارند تصویری از آینده ای غیر قابل پیش بینی  برایمان بسازند. 

یکی از این نمونه ها، فیلمی منحصر به فرد و آینده نگر با عنوان 100 Years: The Movie You Will Never See است.

با این حال، به همان اندازه که عنوان آن جالب به نظر می رسد، مخاطب برای تماشای فیلم باید یک قرن دیگر صبر کند. 

این فیلم کوتاه که با همکاری شرکت فرانسوی Rémy Martin، John Malkovichthat و Robert Rodriguez ساخته شده است، تا سال ۲۱۱۵ اکران نخواهد شد. 

لازم به ذکر است به احتمال بسیاری، فیلمسازانی که از فیلم آگاه هستند برای تماشای فیلم در قید حیات نخواهند بود.

100-years

رمی مارتین، تهیه کننده این فیلم نسخه پایانی آن را در گاوصندوقی بدون خرابی ومطمئن  و با قفل زمان قرار داده است. 

رابرت رودریگز، کارگردان مشهور «بچه های جاسوس» و جان مالکوویچ که این فیلم کوتاه را نیز به نگارش درآورده بود، این پروژه را کارگردانی کرده است. 

از سوی دیگر، دعوتنامه برای اولین نمایش بزرگ آن، که کمتر از یک قرن دیگر برگزار می شود، برای ۱۰۰۰ نفر از جمله فرزندان مالکوویچ و رودریگز ارسال شده است. 

058275400_1463392960-john_malkovich

طبق گزارشی از مجله People، این سرمایه گذاری که در سال 2015 طراحی شد، یک همکاری جاه طلبانه بین شخصی به نام لوییس کنیاک و جان مالکوویچ و همچنین رابرت رودریگز، فیلمساز است. 

این فیلم که در یک گاوصندوق محبوس شده، با دقت برنامه ریزی شده  تا در ۱۸ نوامبر ۲۱۱۵ اکران شود. 

سازندگان فیلم 100 Years: The Movie You Will Never See قبلاً سه تریلر منتشر کرده اند که نگاهی اجمالی به دنیای آینده نگرانه و با تکنولوژی دارد.

درحالیکه دو تیزر اول ماشین‌های پیشرفته و طبیعت در دنیای 2115 را نشان می‌داد ، سومین تیزر نشان می‌دهد که روبات‌های انسان‌نما در حالی که انسان‌ها برای بقای خود می‌جنگند، جهان را دردست گرفته‌اند.

لودویک دوپلسیس، مدیر اجرایی جهانی کمپانی سازنده،در مصاحبه ای با The Guardian Life، فاش کرد که این فیلم در یک گاوصندوق به روز، ایمن وسفارشی ساخته شده، قفل شده است.

این گاو صندوق ، دارای ویژگی خاصی است که به عنوان “تایمری که زمان و تاریخ را پس از بسته شدن حفظ میکند و صد سال شمارش معکوس را ثبت می‌کند” ارائه می‌شود. 

وی افزود: "پس از تکمیل شمارش معکوس صد ساله، گاوصندوق به طور خودکار باز می شود، صرف نظر از اینکه منبع برق وجود داشته باشد یا نه".

john-malkovich-robert-rodriguez-100-years

درمصاحبه ای با مجله People در سال ۲۰۱۵، بازیگر جان مالکوویچ در مورد این سرمایه گذاری اظهار داشت: “وقتی این ایده به من پیشنهاد شد، فکر کردم انجام این کار بسیار هوشمندانه و جذاب است که مطمئناً هرگز نتیجه آن را نخواهم دید. 

او ادامه داد: “اما من این را دوست دارم. 

من مطمئناً در فیلم‌های زیادی بازی کرده‌ام که هرگز ندیده‌ام و تعدادی از آنها را وسوسه نمی‌کنم.

 

ارسال نظر