شناسه خبر : 47187

تحویل ۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال

تحویل ۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۷ هزار پروژه مسکن مهر در شهر جدید پردیس هفته آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، خلیل محبت خواه  مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تا پایان سال ۷ هزارمسکن مهر در شهر پردیس در تمامی فازهای ۵،۹ ،۸ و ۱۱ با حضور وزیر راه وشهرسازی به بهره برداری می رسد گفت: ساخت این واحدها از سال ۹۰ آغاز شده بود که دلیل تاخیر در تحویل این واحدها، کم کاری پیمانکاران بود و با برکناری این پیمانکاران تمامی این پروژه ها به زودی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس باقی مانده که تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این پروژه ها تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد گفت: امیدواریم هرچه سریعتر بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود و پیمانکاران مناسب و تزریق منابع مالی لازم بتوانیم این پروژه ها را ساخته و به بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: در حال حاضر روند همکاری متقاضیان برای پرداخت اقساط و تسهیلات مناسب بوده و خوشبختانه از سوی متقاضیان در حوزه پرداخت آورده مشکلی وجود ندارد اما تلاش کرده ایم که بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود و پیمانکاران حرفه ای  این پروژه ها را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم.

او بیان کرد: در حال حاضر تمام سعی خود را برای بسته شدن پرونده مسکن مهر در شهر جدید پردیس به کار گرفته ایم تا بازار مسکن در شهر جدید پردیس آرام بگیرد .

ارسال نظر