شناسه خبر : 41413

اختصاصی چابک آنلاین؛

درآمد ۴ سازمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ۱۳ هزار میلیارد تومان رسید

درآمد 4 سازمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  به 13 هزار میلیارد تومان رسید

مروری بر عملکرد شرکت های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می دهد که فعالیت ۲ سازمان زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته منجر به سود ۳ هزار میلیارد تومانی و فعالیت ۲ شرکت هم منجر به زیان ۵۹۵ میلیارد تومانی شده است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،  براساس این گزارش ، پست بانک ایران با 2600 میلیارد تومان سود خالص در رتبه اول و دارای بالاترین رتبه سود خالص در بین شرکت های مورد بررسی در سال گذشته بود.

سازمان ارتباطات زیر ساخت با 572 میلیارد تومان سود خالص در رتبه بعدی قرار دارد.

شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با 565 میلیارد تومان زیان، در رتبه اول و دارای بالاترین رتبه زیان خالص در بین شرکت های مورد بررسی بود.

از 4 شرکت وابسته به وزارت  ارتباطات و فناوری اطلاعات 2 شرکت سال گذشته را با سود انباشته 2743 میلیارد تومانی و 2 شرکت هم با زیان انباشته 2285 میلیارد تومانی به انتها رساند.

بررسی عملکرد 4 سازمان زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان داد که فعالیت این شرکت ها در سال 1401 منجر به درآمد 13 هزار میلیارد تومانی شده است.

ناگفته نماند که از 12شرکت وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنها 4 شرکت صورت های مالی سال گذشته خود را منتشر کرده اند.

photo_2023-12-02_09-13-29

ارسال نظر