شناسه خبر : 41379

چگونه از هوش مصنوعی برای انتخاب هدیه مناسب استفاده کنیم؟

چگونه از هوش مصنوعی برای انتخاب هدیه مناسب استفاده کنیم؟

در عصر جدید فناوری تجربه‌های خرید ما را متحول و یافتن هدایای عالی برای عزیزانمان را آسان‌تر از همیشه کرده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فناوری و به ویژه، هوش مصنوعی مولد نقش مهمی در افزایش توانایی ما برای کشف، کاوش و انتخاب هدایای عالی با استفاده از هوش مصنوعی برای تهیه هدایای مناسب برای عزیزان دارد.

ایده‌هایی برای خرید هدیه که توسط هوش مصنوعی تولید شده اند

تجربه جستجوی مولد (SGE) که توسط گوگل ارائه شده، قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد را در فرآیند جستجو به ارمغان آورده و این قابلیت به ویژه در فصل هدیه دادن مفید می‌شود.

در ادامه نحوه استفاده از این قابلیت آورده شده است:

الهام جستجو: اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، فقط یک عبارت کلی مانند "هدایای عالی برای سرآشپز‌های خانه" را تایپ کنید.

کاوش در زیرمجموعه‌ها: SGE زیرمجموعه‌های مختلفی را برای کاوش ارائه می‌کند، از جمله ابزار‌های تخصصی، مواد اولیه صنایع دستی، اشتراک‌های آشپزی، و تجربیاتی مانند کلاس‌های آشپزی.

بهبود دقت: از هوش مصنوعی مولد برای محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید. برای مثال، «هدایای عالی برای سرآشپز‌های خانگی که عاشق ماکارونی هستند» را جستجو کنید تا پیشنهادات شخصی‌تر را دریافت کنید.

گزینه‌های قابل خرید را کاوش کنید: پس از انتخاب دسته بندی، گزینه‌های هدیه قابل خرید را مرور کنید و محصول عالی را انتخاب کنید.

تولید تصاویر برای خرید

از آنجایی که خریداران اغلب دیدگاه خاصی در ذهن دارند، گوگل ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را برای خرید معرفی کرده است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که دقیقاً کالای مورد نظر خود را مستقیماً در سبد خرید خود قرار دهید که نحوه عملکرد آن به شرح زیر است:

ایده خود را ترسیم کنید: اگر به دنبال یک آیتم خاص هستید، مانند یک کت رنگارنگ طرحدار، از SGE استفاده کنید و روی "ایجاد تصاویر" ضربه بزنید تا تصاویر واقعی را ببینید که با دید شما مطابقت دارند.

تنظیم و بهینه سازی: آیا می‌خواهید اصلاحات را انجام دهید؟ برای مشاهده مجموعه جدیدی از تصاویر بر اساس اولویت‌های به روز شده خود، پیشرفت‌هایی مانند "ژاکت فلزی رنگی" را معرفی کنید.

محصولات قابل خرید را کاوش کنید: هنگامی که تصویر عالی را پیدا کردید، به پایین بروید تا محصولات مشابه قابل خرید را پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید.

 

ارسال نظر