شناسه خبر : 50120

اختصاصی چابک آنلاین؛

آرش برهانی: شش ماهه آکادمی حرفه ای می سازم

آرش برهانی: شش ماهه آکادمی حرفه ای می سازم

آقای گل سابق استقلال دوباره قرار است رییس آکادمی استقلال شود.

چابک آنلاین، مهدیه دریابیگی، رزومه برهانی باعث شده تا مدیران جدید استقلال دوباره به سراغ او بروند و از او بخواهند تا ریاست آکادمی این تیم را یک بار دیگر قبول کند،  اما او برای بازگشت چندین شرط گذاشته که یکی از این شروط برنامه طولانی مدت است.

 البته مدیران استقلال برخلاف همیشه این بار با چپ پر آمده اند و قرار است بودجه خوبی در اختیار برهانی قرار دهند.

چابک آنلاین: مثل اینکه دوباره برای ریاست آکادمی استقلال با شما صحبت شده است؟

آرش برهانی:بله از دوهفته پیش با من صحبت شد اما برای بازگشت باید یکسری مشکلات برطرف شود ، اما مدیران جدید استقلال با بودجه خوبی قرار است کار را شروع کنند و این جای خوشحالی دارد.

چابک آنلاین:برای احیای آکادمی برنامه بلند مدت دارید؟

آرش برهانی: قطعا همینطور است همه می دانند که تیم های پایه نیاز به چند سال برنامه ریزی دارد تا خروجی اش رضایت بخش باشد.

چابک آنلاین:شما زمان آقای آجورلو هم رییس شدید و خوب نتیجه گرفتید چرا نماندید؟

آرش برهانی:بعد از رفتن آقای آجورلو ،آقای کریمی گفت بمان و ادامه بده، اما نمی دانم چه چیزی باعث شد نظرش برگردد .

اگر من بودم امسال می توانستیم از تلاشمان بهره برداری کنیم اما با این وجود ۲۴ بازیکن همان سال به لیگ معرفی شدند و در حال حاضر تیم ها از آنها استفاده می کنند که از این بابت خوشحالم.

اگر درست کارها پیش می رفت الان استقلال از بازیکنان پایه سه چهار میلیارد می توانست بهره مند شود اما در حال حاضر نکونام مربی حرفه ای است و قطعا اگر من کار با آکادمی شروع کنم تعامل خوبی با ما خواهد داشت.

چابک آنلاین:تیم های پایه اسپانسر هم دارند؟

آرش برهانی: نه اگر تیم بزرگسال فقط تبلیغ روی آستینش را به تیم پایه اختصاص می داد قطعا تیم های پایه مشکل مالیشان  حل می شد.

چابک آنلاین: برای صدور مجوز حرفه ای یکی از شرط های ای اف سی حرفه ای شدن تیم های پایه است باید چه اقداماتی شود تا در صدور مجوز مشکلی پیش نیاید؟

باید آکادمی مرکز پزشکی ،بدنساری ، روانشناسی داشته باشد که در حال حاضر هیچ کدام از این موارد شامل آکادمی نمی شود ، اما من قول می دهم طرف مدت شش ماه بتوانیم تمام این مراکز را در اختیار داشته باشیم تا مورد قبول بازرس ای اف سی شویم.

چابک آنلاین:آینده خوبی برای آکادمی استقلال متصور هستید؟

آرش برهانی: با تفکر مدیران جدید و بودجه ای که قرار است اختصاص دهند آینده از آن ما خواهد بود و استقلال می تواند آکادمی خیلی خوبی داشته باشد که این آکادمی پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسال باشد .

 

ارسال نظر