شناسه خبر : 48437

مسی با گل بازگشت

مسی با گل بازگشت

اینترمیامی بامداد دیروز در چهارچوب رقابت‎‌های لیگ فوتبال امریکا روبه‌روی کلرادو به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲-۲ رسیدند تا امتیازات را با یکدیگر تقسیم کنند.

به گزارش چابک آنلاین، کلرادو در نیمه اول و در دقیقه 45 از روی ضربه پنالتی موفق به گلزنی شد و در ابتدای نیمه دوم مسی و سرخیو بوسکتس وارد زمین شدند تا شرایط را برای تیم‌شان تغییر دهند و موفق به انجام این کار هم شدند.

این ستاره آرژانتینی گل اول تیمش را در دقیقه 57 وارد دروازه حریف کرد. شاگردان تاتا مارتینو سه دقیقه بعد هم توانستند گل دوم را به ثمر برسانند و از حریف پیش بیفتند اما در فاصله دو دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی بود که گل مساوی را دریافت کردند تا باز هم موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی نشوند.

به نقل از روزنامه ایران، این مساوی شاید چندان برای هواداران و کادر فنی و مدیران این باشگاه خوشایند نباشد اما بازگشت مسی به میادین پس از طی کردن مصدومیتی نسبتاً طولانی و غیبت در چند بازی خبر خوبی برای آنها در هفته‌های پیش‌رو خواهد بود. حالا لئو که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ شده بود و به این دلیل یک ماه دور از میادین قرار داشت، به بهترین نحو، غیبت در چهار بازی قبلی را جبران کرد.

 

 

ارسال نظر