شناسه خبر : 37999

لذت داربی به حضور تماشاگران است

لذت داربی به حضور تماشاگران است

بازیکن سابق استقلال درباره احتمالی برگزاری داربی ۱۰۲ در قطر گفت: لذت داربی به حضور تماشاگران است و آنها هستند که به این بازی هیجان می‌دهند. اگر قرار باشد هواداران در ورزشگاه حضور نداشته باشند این فوتبال دیگر جذابیتی ندارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی انصافی درباره شایعه برگزاری داربی در کشور قطر اظهار کرد: در طول فصل تماشاگران فوتبال منتظرند داربی لیگ برگزار شود و به تهران بیایند تا این بازی را ببینند. اگر قرار است این بازی را در قطر برگزار کنند، نمی‌دانم تماشاگران چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

داربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: لذت داربی به حضور تماشاگران است و آنها هستند که به این بازی هیجان می‌دهند. اگر قرار باشد هواداران در ورزشگاه حضور نداشته باشند این فوتبال دیگر جذابیتی ندارد. البته فکر می‌کنم در نهایت این بازی در تهران برگزار خواهد شد.

داربی ۱۰۲ در قطر برگزار می‌شود

خطیر مسائل درون خانوادگی را علنی کرد

او درباره اختلافات خطیر و نکونام خاطرنشان کرد: حضور خطیر در صداوسیما باعث به وجود آمدن حاشیه‌های زیادی شد. معلوم شد که چقدر بین نکونام و او اختلاف وجود دارد که هنوز حل نشده است؛ آن هم در آستانه برگزاری داربی که نتیجه‌اش برای هواداران خیلی مهم است. ایشان مدعی بود که یکسری مسائل باید درون خانواده حل شود، اما کاملا مسائل درون خانوادگی را علنی کرد تا اختلافات بیشتر شود.

انصافی درباره ارزیابی‌اش از بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل بلغارستان گفت: تیم ملی خیلی خوب و منسجم بازی کرد. می‌توانستیم با گل‌های بیشتر تیم میزبان را شکست دهیم. در کل برگزاری این بازی‌های دوستانه به نفع تیم ملی خواهد بود و باعث خواهد شد نقاط ضعف و قوت تیم ملی مشخص شود.

او بیان کرد: نباید انتظارات را از تیم ملی بالا ببریم. عربستان، بحرین ، کره و ژاپن در حال برنامه ریزی هستند تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و در مقابل قلعه نویی و کادرفنی‌ تیم ملی برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنند. امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌ها بهترین نتایج را کسب کند.

خداداد به تیم ملی کمک خواهد کرد

بازیکن سابق تیم ملی درباره حضور عزیزی و افاضلی در کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: قطعا قلعه نویی تشخیص داده که این نفرات در کادرفنی تیم ملی حضور داشته باشند و حضور آن‌ها می‌تواند به تیم ملی کمک کند. عزیزی تجربه خوبی دارد که به کمک تیم ملی خواهد آمد. در دنیا هم مرسوم است که تیم‌های ملی چندین دستیار و مشاور کنار خودشان داشته باشد.

انصافی درباره آینده تیم ملی گفت: ما تا آغاز جام ملت‌ها بیشتر از ۴ ماه زمان داریم و اگر بتوانیم در این مدت با تیم‌های آسیایی و اروپایی چند بازی دیگر انجام بدهیم می‌توانیم در آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

ارسال نظر