شناسه خبر : 43647

اختصاصی چابک آنلاین ؛

سهم ۱۹ درصدی پرداخت الکترونیک سامان کیش ازتراکنش های کشور

سهم ۱۹ درصدی پرداخت الکترونیک سامان کیش ازتراکنش های کشور

درآمد عملیاتی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سالجاری با ۲۴.۳ درصد رشد به ۳۶۸۱ میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، این رقم در مقایسه با درآمد عملیاتی ۲۹۶۱ میلیارد تومانی این شرکت در مدت مشابه سال ماقبل حدود ۷۱۹ میلیارد تومان رشد داشت. 

از ۲۴.۳ درصد رشد درآمد عملیاتی این شرکت حدود ۶۱ درصد از محل فروش شارژ و ۳۶ درصد از محل درآمد حاصل از خدمات کارتخوان بوده است. 

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در سال ۸۲ در منطقه آزاد کیش تاسیس شد. 

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه ۱۸۰ میلیارد تومانی در سال ۹۶ وارد بازار سهام شد و اکنون با سرمایه ۱۱۴۰ میلیارد تومانی مشغول به فعالیت است. 

افزایش سرمایه این شرکت دراین مدت،  بیشتر ازمحل آورده سهامداران بوده است. 

گزارش ها نشان می دهد که سود خالص شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره مالی 9 ماهه منتهی به۳۱ شهریور ماه سالجاری به رقم ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده است. 

درحال حاضریکی از فراگیرترین خدمات درحوزه پرداخت،دستگاههای کارتخوان بوده و دستگاههای کارتخوان شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش برندی شناخته شده و پیشرو در بین صنوف مختلف به شمار می روند. 

علاوه بر پذیرندگان، بیش از 11 بانک مختلف کشور نیز قرارداد همکاری با این شرکت فعال  دارند وتاکنون از خدمات این شرکت رضایت  بالایی داشته اند. 

این شرکت  درراستای توسعه بازار خود،دستگاههای کارتخوان بزرگترین هایپراستارهای کشور را تجهیزکرده و  تمامی صندوق های این هایپر مارکت ها با کارتخوان های سپ فعالیت می کنند. 

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با ارایه خدمات به روز و مورد نیاز مشتریان توانسته رضایت نسبی در زمینه پرداخت را برای مشتریان خود که ۱۸.۶۹ درصد از مبلغ کل تراکنش های کشور را تشکیل می دهند فراهم کند. 

یکی از خدمات متمایز سپ انعقاد قراردادهای انحصاری با سازمانهای بزرگ، به عنوان مشتریان استراتژیک است که به این مشتریان سرویسهای خاص از جمله صفحه پرداخت اختصاصی، سرویس لغو تراکنش (Reverse)، تفکیک و تسویه به چند حساب ارائه می شود.

 

ارسال نظر