شناسه خبر : 44335

دستگیری ۳۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در گرمسار

دستگیری ۳۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در گرمسار

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع اوری و ساماندهی معتادان خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ دوم داود آقا زاده شامگاه ۷ بهمن ماه اظهار کرد: با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع اوری و ساماندهی معتادین متجاهر ،طرح آرامش به مدت ۲۴ساعت توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی در شهر گرمسار اجرا گردید.

وی افزود: با تلاش بی وقفه مامورین انتظامی و با هماهنگی مراجع قضایی در اجرای این طرح تعداد چهار پاتوق معتادین متجاهر جمع آوری و پاکسازی انجام و تعداد ۳۰نفر معتاد متجاهر و خرده فروش انواع مواد مخدر دستگیر و مقدار ۵۶گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین در این عملیات تعدادی آلات و ادوات استعمال و یک لیتر مشروبات الکی کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظانی گرمسار با بیان اینکه تعدادی از دستگیر شدگان از خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر بودند افزود: همچنین یک نفر سارقنیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت: مابقی دستگیرشدگان که از معتادین متجاهر بودند به علت اعتیاد شدید به انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد.

وی افزود: همچنین در این طرح یک باب منزل مسکونی که بعنوان پاتوق استعمال مواد مخدر استفاده می شد و نارضایی شدید شهروندان را در پی داشته با حکم قضایی و نصب بنر پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجار شکنی خواهد ایستاد و انتظار می رود مردم عزیز شهرستان گرمسار در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

 

ارسال نظر