شناسه خبر : 40992

کاهش ۱۸ درصدی شرارت در پایتخت

کاهش ۱۸ درصدی شرارت در پایتخت

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران از اجرای طرح‌های اقتدار در راستای برخورد با اراذل و اوباش و کاهش ۱۸ درصدی شرارت و خشونت در ۷ ماهه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ پیام کاویانی رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران، از اجرای طرح‌های اقتدار پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی خبر داد.

وی با بیان اینکه پلیس با هرگونه بی‌نظمی و نقض قانون و حقوق شهروندی برابر قانون برخورد خواهد کرد، تصریح کرد: در طرح جدید، پلیس به سراغ اوباش می‌رود قبل از اینکه آنها برنامه‌های اوباشگرانه خود را به مرحله اجرا بگذارند.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران از کاهش ۱۸ درصدی اقدامات خشن و شرارت در هفت ماهه سال جاری خبر داد و گفت: نزاع و درگیری با ماهیت شرارت گونه نیز کاهش ۱۱ درصدی داشته است.

وی با تاکید دوباره برای اینکه پلیس در راستای دغدغه‌های مردمی طرح‌های اقتدار را به مرحله اجرا می‌گذارد خاطرنشان کرد: بخشی از اشراف اطلاعاتی پلیس متکی بر کمک‌های مردمی بوده که توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از برنامه‌های اوباش را قبل از اجرا در سطح جامعه در نطفه خفه کرده و با پیش دستی مانع از وقوع آنها شویم.

 

ارسال نظر