شناسه خبر : 40614

شهرداری تهران برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی چه راهکاری دارد؟

شهرداری تهران برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی چه راهکاری دارد؟

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برنامه‌های مرتبط با معاونت برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، هادی حق بین در تشریح برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای شروع بارندگی و احتمال سیلاب در پایتخت، گفت: در حوزه فنی و عمرانی، آن چیزی که جزء فعالیت‌های حوزه است، بحث نگهداشت و توسعه شبکه آب‌های سطحی و کانال‌های اصلی است که این موضوع در دستور کار شرکت خاکریز آب از شرکت‌های زیر مجموعه، قرار دارد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرارداد جدید پروژهای هفتگانه درباره نگهداشت و توسعه شبکه آب‌های سطحی و کانال‌های اصلی منعقد و عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شده است، خاطرنشان کرد: یک یا دو پروژه را ظرف یک ماه آینده در منطقه غرب تهران آماده افتتاح خواهیم کرد.

حق بین ادامه داد: پروژه‌هایی هم در سطح مناطق به دلایلی معطل مانده و در حال مذاکره با شرکت خاکریزآب هستند تا با کمک حوزه فنی و عمرانی، این پروژه‌ها نیز تکمیل شوند.

وی با اشاره به پروژهای مذکور، گفت: در رابطه با پروژه‌هایی همانند کانال زرین گلاب در مناطق ۴ و ۷ که جزء کانال‌های فرسوده شهر محسوب می‌شوند و تهدیدی برای مناطق مذکور است، جلسات بسیار خوبی را برگزار و برای انتخاب پیمانکار در حال برنامه‌ریزی هستیم تا وارد فاز قرارداد و اجرایی این پروژه‌ها شویم.

 

ارسال نظر