قرارداد جدید بیمه برق منعقد شد/خسارت‌ها پرداخت می‌شود

قرارداد جدید بیمه برق منعقد شد/خسارت‌ها پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر از انعقاد قرارداد صنعت برق با شرکت بیمه‌گر برای پرداخت خسارت برقی خبر داد و گفت: امیدواریم امسال تمام خسارات برقی پرداخت شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالامیر یاقوتی امروز در نشستی خبری مبنی بر آخرین وضعیت پرداخت خسارت برق ناشی از قطع و نوسانات برقی اظهار کرد: در روز سه‌شنبه هفته گذشته شرکت بیمه‌گر مشخص شد و اکنون در مرحله انعقاد قرارداد هستیم. پس از انعقاد قرارداد دو سامانه شرکت برق و شرکت بیمه‌گر به یکدیگر متصل می‌شوند.

وی ادامه داد: پس از تعیین تکلیف خسارات برقی که منجر به ایجاد زیان به مشترک شده پرداخت خواهد شد و امسال نیز در این موضوع اتفاق خوبی افتاد چرا که تاکنون در شهریورماه انعقاد قرارداد صورت نگرفته بود.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر از سال ۱۳۹۰ که این نوع بیمه در فرآیند کاری قرار گرفت این اولین‌بار است که در شهریورماه قرارداد منعقد شده و امیدواریم تمام خسارات امسال پرداخت شود.

یاقوتی مبنی بر سوال اینکه میزان خسارت برق چقدر تخمین زده شده است؟ تصریح کرد: پس از تعیین شرکت بیمه‌گر پرونده‌ها مجدد مورد بررسی قرار می‌گیرند و هنوز عدد دقیقی در این خصوص نداریم، اما قراردادی که منعقد شده دو برابر سال گذشته است.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر، قرارداد امسال ۱۸۰ میلیارد تومان است که می‌تواند پوشش خوبی را داشته باشد و امیدواریم که روال پرداخت‌ها به خوبی انجام شود.

ارسال نظر