شناسه خبر : 7256

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

ماهانه ۶۰۰ همپوشانی بیمه‌ای در مازندران اصلاح می‌شود

ماهانه ۶۰۰ همپوشانی بیمه‌ای در مازندران اصلاح می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از اصلاح همپوشانی بیمه‌ای در استان خبر داد و گفت: ماهانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ بیمه همپوشان در استان اصلاح می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، رسول ظفرمند صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه کار رسانه همراه با جانفشانی و خطر است تصریح کرد: برای اجرای پروژه های نوین سلامت به همکاری سلامت نیاز داریم تا این طرح ها جا بیفتد.

وی اظهار داشت: باید با طرح های نوین سلامت اطلاعات بهداشتی و درمانی مردم را شفاف کرد و بحث استحقاق سنجی کار نویی بود که از سال قبل در بیمارستان های دولتی آغاز شد و برای بستری در این مراکز نیازی به ارائه دفترچه نیست.

وی یادآور شد: بیمار می تواند با ارائه کد ملی از خدمات بستری در مراکز درمانی دولتی بهره گیری کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران تصریح کرد: اگر هر فردی فقط یک دفترچه درمانی داشته باشد بسیاری از مشکلات  فراروی حل می شود و ماهانه بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ همپوشانی بیمه ای در استان اصلاح شده است.

ظفرمند ارسال الکترونیکی اسناد را از دیگر طرح های نوین سلامت بیان کرد و گفت: با اجرای این طرح، اسناد بلافاصله به سیستم بیمه سلامت منتقل و قوانین بیمه ای درباره آن یکسان اجرا می شود و این امر در تسریع در پرداخت هزینه ها موثر است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران، نسخه نویسی الکترونیک را از دیگر طرح های نوین سلامت بیان کرد و گفت: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان شروع شده است.

ارسال نظر